روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی

روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی

روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی

پس از خریداری و تهیه تلویزیون، نخستین کاری که باید انجام دهید، جستجو و مرتب‌سازی برنامه‌های تلویزیون است. مرتب کردن برنامه‌های تلویزیون شامل مواردی چون حذف برنامه یا اپ‌های ناخواسته یا اضافی، اضافه کردن برنامه جدید یا تغییر ترتیب برنامه‌های ذخیره شده در تلویزیون است. ما در این مطلب نحوه حذف برنامه در تلویزیون های هوشمند را برای شما توضیح خواهیم داد و اگر شما هم نمی‌دانید که برنامه اضافی را چطور حذف کنید، مطلب روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی را دنبال کنید.

نکته: نگران نباشید حذف برنامه‌ها آسان است و تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا پاک شوند. در اینجا نحوه حذف برنامه‌ها در تلویزیون‌های هوشمند LG را توضیح می‌دهیم. این مراحل برای تلویزیون‌های هوشمند LG، از جمله ،OLEDها و تلویزیون‌های هوشمند LED SUPER UHD با سیستم عامل WebOS کار می‌کنند.

حذف برنامه در تلویزیون ال جی

نحوه حذف برنامه ها در LG Smart TVs

چند لحظه از طریق برنامه‌های خود بروید و ارزیابی کنید که چقدر از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر در چند ماه گذشته از یک برنامه استفاده نکرده‌اید، آن را پاک کنید. اگر شما واقعا آن را دوباره نیاز دارید، آن را در فروشگاه App برای بارگیری مجدد خواهد بود.

1- روی ریموت اورجینال تلویزیون‌تان دکمه Smart Home را فشار بدید داشبورد یا لیست برنامه بر روی صفحه ظاهر می‌شود.

حذف برنامه در تلویزیون ال جی

توجه: مطمئن باشید که از ریموت اصلی تلویزیون استفاده می‌کنید.

2- برای پیدا کردن برنامه‌ای که می‌خواهید حذف کنید، با استفاده از کلیدهای جهت‌دار در کنترل از راه دور، حرکت کنید.

3- دکمه Up را در کنترل از راه دور فشار دهید. نماد شبح در بالای برنامه ظاهر می‌شود.

حذف برنامه در تلویزیون ال جی

4- دکمه Okay را روی ریموت فشار دهید. یک pop up روی صفحه ظاهر می‌شود سوال می‌کند که آیا شما می‌خواهید این اپ را حذف کنید.

5- دکمه فلش سمت راست را فشار دهید تا Okay روی صفحه نمایش انتخاب شود، سپس دکمه Okay را روی ریموت فشار دهید.

6- برنامه اکنون حذف خواهد شد. سپس می‌توانید با استفاده از کلیدهای جهت دار در کنترل از راه دور به سمت راست یا چپ حرکت کنید تا برنامه‌های دیگری را برای حذف کردن انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 22 میانگین: 3.6]

حتما ببینید

کانال یابی تلویزیون ال جی

جامع ترین آموزش کانال یابی تلویزیون ال جی [همراه با فیلم]

کانال یابی تلویزیون ال جی تلویزیون‌های ال جی از جمله محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند و …

83 نظر

  1. مجتبی

    this app will now restart to free up more memory
    سلام تلویزیون ما هر نیم ساعت این جمله انگلیسی میاد بدش خاموش میشه باید حتما خاموش روشن کنیم تا دیگه نیاد…چکار کنیم دیگه نیاد

    • fariba

      سلام دوست گرامی یکبار تلویزیون را ریستارت کنید

  2. مجتبی

    this app will now restart to free up more memoryسلام تلویزیون ما هر نیم ساعت این جمله انگلیسی میاد بدش خاموش میشه باید حتما خاموش روشن کنیم تا دیگه نیاد…چکار کنیم دیگه نیاد

  3. محمد

    باسلام
    من تی وی مدل 8100 55 اینچ دارم اولین مشکل این بود که دو بار بعد از سرچ وتنظیم کانالها بعد از خاموش کردن تی وی دوباره پاک میشد ولی مدتی هست که دیگه این اتفاق نمی افته ولی الان وقی میخوام یک کانال جدید یا حتی به فرض یک ستلایت رو سرچ کنم میزنه که شما حافظه ندارید و پر هست و کانالی پیدا نمیکنه در صورتی که من 90 درصد فضای حافظم خالیه و یک ستلایت هم پاک کردم که تعداد کانالها کم بشه ولی بازم نشد به نظرتون مشکل از کجاست؟؟

    • سردبیر

      سلام و درود
      بهتره با یک نصاب یا سرویس کار در این زمینه مشورت کنید
      ولی به عنوان راهکار فرعی می‌تونید تلویزیون رو ریست کنید سپس مجدد تلاش کنید(برای کالیبراسیون بهتر از منو عکس بگیرید تا تنطیمات رو به راحتی انجام بدید.)

  4. عبداللهی

    سلام و وقت بخیر، تلویزیون هوشمند ۴۹ اینچ محهز به ماشین زمان دارم، برنامه های صبط شده در حافظه داخلی تلویزیون قابل پاک کردن و حذف نیست، راهنمایی میکنین؟؟ ۴۹uf85000

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      در منو گزینه برگشت به تنظیمات کارخانه رو بزنید به صورت خودکار این موراد حذف خواهند شد.

  5. محمد امین ثقفی

    سلام ببخشید ما یه تلوزیون الجی LB67 داریم
    وقتی میریم مرورگر تا فیلم تماشا کنیم صفحه خود به خود بعد چند دیقه دیگه میپره بیرون بعد یه اعلان هم میاد که میگه برای ساختن بیشتر حافظه ، این برنامه کاربردی راه اندازی مجدد می شود ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سردبیر

      سلام و درود
      از فضای داخلی سیستم با حذف برنامه یا محتواهای ضبط شده بکاهید و بررسی کنید آیـا مشکل شما رفع می شود یا خیر

  6. یاسین

    سلام ، من یه تلویزیون الجی اسمارت ۴۷ اینچ دارم دو مرتبه تلویزیونی خراب شد تعمیرش کردم حال درست کار می کند ، ولی متاسفانه گزینه وایفا از لیست منو حذف شده، لطف بفرمائید علت چیه راهنمایی کنید.

    • سردبیر

      سلام و درود
      در این زمینه با سرویس کاری که تلویزیون رو تعمیر کرده مشورت کنید چون ممکنه از طریق منو مخفی این قابلیت غیر فعال شده باشد یا قطعه مربوطه مشکل داشته باشد.

  7. عارف

    سلام تلویزیون من ال جی مدل 43lj51 است
    میخواستم بدونم چجوری تبلیغات روی صفحه رو پاک کنم

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      وارد منو شده و General settings را انتخاب کنید؛حالت تلویزیون را از حالت فروشگاهی روی حالت خانه تنظیم کنید تا تبلیغات نمایشداده نشود.
      پیروز و سربلند باشید

  8. رضا

    سلام ممنون میشم در مورد حذف پین چهار رقمی برنامه ها توضیح بدین مدل ال جی ۴۹ اینچ LH600 با تشکر

  9. رحیم

    با سلام خسته نباشید من تلویزیون LG 49UF850T دارم شبکه های اچ تی را بصورت صوتی دریافت می کنم آیا مدل تلویزیون من اچ تی را ساپورت می کند ممنون می شم کمکم کنید اگه تنظیمات خاصی دارد

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
      با توجه به سیل عظیم نظرات در مورد HD سازی کانال های صدا و سیما و سراسری بودن این مشکل، در ادامه تمام راه حل های موجود را به صورت جامع برای شما شرح می دهیم:
      1. آن دسته از دوستانی که در مورد پشتیبانی کردن تلویزیون یا گیرنده خود از فرمت HEVC مطمئن نیستند می توانند به بخش مشخصات در سایت اصلی برند تلویزیون خود مراجعه کنند ولی این نکته را بدانید که اغلب تلویزیون های 4K از این قابلیت پشتیبانی می کنند و آپدیت کردن سیستم عامل در برخی مدل های محدود می تواند در پشتیبانی کردن از فرمت HEVC تأثیر گذار باشد.

      2. دسته دوم مشکلات مربوط به کسانی می شود که تلویزیونشان قادر به دریافت شبکه های HD می باشد اما عملاً تصویری وجود ندارد و فقط صدا دریافت می کنند؛در ادامه باید ذکر کنم که در ابتدا و طبق گفته های منابع رسمی قرار بود هر دو نوع محتوای SD و HD از طریق گیرنده ها قابل دریافت باشد یعنی پخش شبکه های SD ادامه داشته باشد اما طبق گفته روابط عمومی صدا و سیما افرادی که با چنین مشکلی مواجه هستند باید تلویزیون یا گیرنده خود را عوض کنند.

      3.با این وجود و طبق تجربه ی شخصی در چند روز اول تعدادی از گیرنده ها و تلویزیون ها قادر به دریافت بخشی از شبکه ها نبودند که با گذشت چند روز و کانال یابی مجدد، این مشکل رفع شد؛ لذا توصیه می کنم چند روزی در این مورد صبر داشته باشید سپس به خرید محصول اقدام کنید.
      چون مطلب جداگانه در این خصوص در سلام‌ بابا به رشته تحریر درآمده به همین دلیل از شما دعوت می کنم چنانچه در این خصوص نظر و یا پیشنهادی خاصی دارید در اینجا کلیک کرده تا به مطلب مربوطه راهنمایی شوید تا هم نظر خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و هم کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند
      مطلب ⬅آموزش رفع مشکل شبکه های HD صدا و سیما
      پیروز و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *