هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟ | فناوری هوش مصنوعی AI ThinQ در تلویزیون ال جی

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

تلویزیون هوشمند LG، با استفاده از پلتفرم AI ThinQ تجربه تماشای تلویزیون را خیلی متفاوت کرده است. در این مطلب می‌خواهیم به سوال هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟ پاسخ جامعی بدهیم.

با وجود LG AI TV و Amazon Alexa و Google Assistant که در آن ساخته شده است، می توانید در حین تماشای تلویزیون سؤال کنید و چیزهای جدید یاد بگیرید. همچنین دستگاه‌های خانگی هوشمند را با دستیار Google در LG AI TV کنترل کنید. دمای اتاق، روشنایی یا سایر دستگاه‌های متصل را تنظیم کنید. ما در این مطلب به بررسی کامل تکنولوژی هوش مصنوعی AI ThinQ خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید. این مطلب (هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟) را حتما مطالعه فرمایید تا با کاربردهای این تکنولوژی آشنا شوید.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

در سال 2017 شرکت LG در راستای بهبود عملکرد محصولات هوشمند تکنولوژی ThinQ را روانه بازار کرد، این تکنولوژی ساخته‌های این شرکت را از هوش مصنوعی بهره‌مند می‌سازد.
با استفاده فناوری تینکیو (ThinQ) ال جی، وسایل هوشمند شما از طریق وای فای (Wi Fi) به هم وصل شده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این فناوری، تکنولوژی خارق‌العاده‌ای است که در مرکزیت آن هوش مصنوعی معنا یافته است و همین هوش مصنوعی است که شما را قادر می‌سازد تا از طریق اتصال لوازم هوشمندتان به وای فای عملکرد وسایل خانگی‌تان را مدیریت کنید. از جمله این کارهای خارق‌العاده می‌توان به زمان‌بندی اجاق گاز اشاره کرد.

عملکرد این تکنولوژی

از جمله عملکردهای این تکنولوژی می‌توان به مدیریت عملکرد ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی و مدیریت و نظارت بر مواد غذایی فاسد شدنی درون یخچال‌تان اشاره کرد. شما تمامی این کارها را می‌توانید در خانه و یا حتی دور از خانه و از راه دور نیز انجام دهید.
این تکنولوژی هوش مصنوعی در قالب اپلیکیشن LG Smart ThinQ عرضه شده است که می‌تواند با ایجاد یک رابط خوب این امکان را برای شما مهیا کند تا بر لوازم هوشمند خود که به این فناوری مجهز هستند، نظارت داشته باشید. به عنوان مثال با چند تاچ ساده بر روی گوشی تلفن همراهتان و یا فشار دادن چند دکمه بر روی ریموت تلوزیونتان یخچال خود را مدیریت کنید و یا حتی به ماشین لباس‌شویی خود دستور آغاز شستشو را بدهید.

تاثیر فناوری AI ThinQ در محصولات خانگی

در می‌زنند! آینده در پشت در است! این همان جمله‌ای است که این شرکت همواره در رابطه با فناوری AI ThinQ اظهار داشته است. در دنباله این جمله نیز ال جی مرتبا بر روی اینکه این تکنولوژی می‌تواند کارهایی فراتر از پخت و پز وتمیز کردن و کمک به تازه ماندن مواد غذایی موجود در یخچال را  انجام دهد، تاکید دارد.

در کل این تکنولوژی به راحت کردن کارهای سخت و دشوار شهرت دارد و از طریق مبارزه با لکه‌های سخت و دور کردن الودگی‌ها از محیط خانه بر جزء به جزء کارهای خانه نظارت دارد. و حتی اگر هزاران کیلومتر با خانه فاصله داشته باشید از طریق این تکنولوژی امکان نظارت بر کارهای خانه برای شما به خوبی فراهم می‌شود.
این دقیقا همان چیزی است که ما در گذشته نه شاهدش بودیم و نه آن را ممکن می‌دانستیم در حالی که امروزه ال جی در تلاش است تا این غیر ممکن را به ممکن تبدیل کند. که تا به اکنون نیز به خوبی پیش رفته است. از کجا معلوم شاید واقعا اینده در پشت در است!

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

تاریخچه Al ThinQ

در سال 2011 این شرکت برای اولین بار از اولین محصول مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. این محصول، یخچال مجهز به هوش مصنوعی بود که قابلیت‌هایی نظیر نظارت بر نگهداری مواد غذایی موجود در یخچال و ارائه امکانات بهتر در نرم افزار صفحه ی LCD یخچال داشت.

بعدها ال جی در راستای هوشمند سازی هرچه بهتر محصولات آینده خود گام‌های بزرگتری برداشت. در سال 2018 این شرکت با راه‌اندازی ازمایشگاه مختص به هوش مصنوعی در سئول، پایتخت کره جنوبی، بر توانایی یادگیری عمیق محصولات الکترونیکی از طریق حسگرها، صداها و ویدیوها تمرکز کرد و به این ترتیب درتلاش است تا با تحقیقات بیشتر در این زمینه محصولات خود را هوشمندتر سازد. به گونه‌ای که این محصولات در آینده‌ای نه چندان دور بتوانند در جهت بهبود عملکرد خود و پیدا کردن سازگاری با محیط و تسهیل در استفاده از آن‌ها، از طریق سنسورهای اطلاعاتی و یا صدا با کاربر خود ارتباط برقرار کنند.

کارایی فناوری فناوری AI ThinQ از زبان متخصصان

در این راستا هن چنگ هی؛ مدیر بازاریابی جهانی ال جی می‌گوید: هدف از برند ThinQ، برجسته‌‌سازی محصولاتی از ال جی است که همواره در صدد بهترسازی زندگی شما هستند. هوش مصنوعی AI ThinQ مرز بعدی دنیای تکنولوژی است و ما به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه‌ لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی، خود را مسئول می‌‌دانیم که هوش ‌مصنوعی را در دسترس‌تر قرار دهیم.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

قابلیت‌های تکنولوژی Smart ThinQ

حال بهتر است به قابلیت‌های این فناوری در مطلب هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟ بپردازیم.

1. دسترسی هوشمند

قابلیت موجود در این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورتی که لوازم خانگی شما به این فناوری مجهز باشند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود در هر زمان و در هر مکان بر روی لوازم خانگی هوشمند از طریق اینترنت خود نظارت داشته باشید. شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید با دادن دستورات ساده‌ای، کارهایی از جمله  تغییر برنامه‌های پیش شستشوی ماشین ظرف شویی و لباسشویی، تنظیم زمانبندی و درجه شعله اجاق گاز و تمیز کاری خودکار درون مایکرویو  را انجام دهید.

2. عیب یابی هوشمند

عیب‌یابی هوشمند نیز یکی از قابلیت‌های خارق‌العاده این تکنولوژی است. بی شک زمان‌هایی فرا می‌رسد که دستگاه‌ها و لوازم خانگی هوشمند ما دچار عیب و اختلال می‌شوند. ال جی تینکیو به فکر این مسائل نیز بوده است. این تکنولوژی به واسطه بهره‌مندی از این قابلیت، زمانی که لوازم  شما دچار مشکل شده‌اند به شما در عیب‌یابی و برطرف کردن هر چه سریع‌تر آن‌ها کمک رسانی می‌کند.
این لوازم این قابلیت را دارند تا با برقراری تماس با مرکزیت ال جی، ایرادات خود را به صورت اطلاعات صوتی با شرکت سازنده خود در میان بگذارند و یا از طریق وای فای و اپلیکیشن Smart ThinQ ایرادات را به تلفن همراه شما بفرستد تا بتوانید با بهره‌گیری از راهکارهای آسان و فوری این عیب و ایرادات را برطرف کنید.

3. سازگاری هوشمند

لوازم خانگی هوشمندی که پا به درون خانه و محیط کارمان گذاشته‌اند امروزه قادرند تا کارهایی فراتر از انتظارات ما انجام دهند. این لوازم هوشمند ال جی با اتصال به اینترنت به سرعت می‌توانند در راستای رفع نیازهای شما و خانواده‌تان شخصی سازی شده و نسبت در محیط خانه‌تان سازگاری منحصر بفردی را به وجود آورند. این سازگاری می‌تواند کمک به پخت غذای خوشمزه با استفاده از مواد غذایی موجود در یخچالتان، یا دانلود برنامه‌های شستشوی متناسب با لباس‌ها ومصرف انرژی مناسب برای ماشین لباسشویی شما باشد.
الجی با ارائه چنین تکنولوژی خارق‌العاده‌ای می‌خواهد تا زندگی پرمشغله امروزی را بهبود بخشد و بتواند باری از روی دوش خانواده‌ها بردارد.

4. تکنولوژیِ شبکه هوشمند Smart Grid

امروزه حفظ مصرف انرژی برای همه ما بسیار مهم است. این قابلیت در تمامی دستگاه‌های مجهز به All ThinQ حضور دارد و قادر است تا زمانی که مصرف انرژی در منطقه شما به حداقل رسیده است، عملیات دستگاه‌ها را شروع کند. این عملکرد فوق‌العاده در کاهش مصرف انرژی و مدیریت قبض‌های شما تاثیر بسزایی دارد.
البته لازم به ذکر است که این قابلیت از این فناوری در تمام نقاط در دسترس نمی‌باشد و حتی ممکن است با تماس سیستم‌های حاکم بر آن منطقه همخوانی و سازگاری نداشته باشد. برای دسترسی به این قابلیت لازم است تا شرکت تامین کننده برق مصرفی مجهز به تکنولوژی Smart Grid باشد و از آن پشتیبانی کند.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

LG ThinQ چیست؟

LG ThinQ یک برند جدید از ال جی است که لوازم خانگی پریمیوم و لوازم الکترونیکی مصرفی را با هم در یک بنر جمع می‌کند. با این حال، این فقط یک نام نیست. محصولاتی که مارک ThinQ را دارند، به عنوان محصولات مصنوعی و دست ساخته قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر و استفاده از فناوری deep learning ال جی خواهند بود تا بتوانند عادات و نیازهای شما را بهتر بشناسند و در برطرف نمودن آن‌ها هماند یک موجود هوشمند عمل کنند.

بعلاوه، این پلتفرم‌های دارای هوش مصنوعی  DeepThinQ شرکت ال جی محصولات دستیار دیگر شرکت‌ها را نیز به کار می‌گیرند. به عنوان مثال، ال جی نسخه جدیدی از یخچال و فریزر اینستاویو خود را با پشتیبانی از فناوری آمازون الکسا در بازار عرضه می‌کند، همچنین این قابلیت را دارد تا با اجاق گازهای متصل و حتی یک ماشین ظرفشویی ارتباط برقرار کرده و صحبت کند و بسیاری از محصولات هوشمند دیگر آن قادر خواهند بود توسط دستیار Google کنترل شوند.

LG Deep ThinQ چیست؟

پلتفرم هوش مصنوعی DeepThinQ شرکت ال جی، به گونه‌ای طراحی شده است که همانند مغزی برای محصولات عمل کند تا آن‌ها بتوانند نیازهای کاربر را پیش بینی کرده و رفتارهای متفاوتی را بر این اساس از خود بروز دهند. این‌ها بسته به محصول، به روش‌های مختلفی آشکار می‌شوند.

به عنوان مثال جاروبرقی ربات پرچمدار Hom-Bot، از فناوری DeepThinQ برای شناسایی اشیاء اطراف خود در یک اتاق استفاده کرده و بر همین اساس واکنش نشان می‌دهد و مسیر خود را انتخاب می‌کند. حتی می‌تواند تفاوت بین یک صندلی و یک انسان را تشخیص دهد و از دومی بخواهد که با مهربانی از سر راهش کنار رود.

همچنین در کنار این نوع جاروبرقی، یخچال با فناوری DeepThinQ می‌تواند الگوهای استفاده و خوردن را تحلیل کند. این تکنولوژی می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که یخچال فقط در موارد نیاز یخ تولید کند و یا در صورت شناسایی درجه حرارت‌های بالاتر در محیط اطراف، الگوهای سیستم سرما ساز را تغییر دهد.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

هوش مصنوعی AI ThinQ در تلویزیون ال جی

شرکت ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2018 لذت تجربه استفاده از محصولات صوتی تصویری خود را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد. امسال شرکت ال‌جی هوش مصنوعی ThinQ و پردازشگر تصویر جدید تصویرش را معرفی کرده و کاربرد آن در سری تلویزیون‌های هوشمند جدیدش از جمله OLED و SUPER UHD را به نمایش می‌گذارد. قابلیت ThinQ این امکان را فراهم می‌کند تا صدها دستور صوتی برای استفاده از پلتفرم هوشمند شرکت ال‌جی و دیگر سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تعریف شود.

مزایای فناوری هوش مصنوعی AI ThinQ

با وجود هوش مصنوعی در تلویزیون‌های ال‌جی، مشتریان می‌توانند از طریق کنترل تلویزیون صحبت کرده و از همه مزایا و راحتی فناوری پیشرفته دستیار صوتی بهره ببرند. به علاوه می‌توان از تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی به عنوان سیستم کنترل مرکزی خانه نیز استفاده کرد و از طریق آن با دیگر وسایل و لوازم هوشمند خانه مثل ربات جاروبرقی، سیستم تهویه هوا، تصفیه هوا، روشنایی هوشمند، بلندگوهای هوشمند و تعداد زیادی وسیله دیگر از طریق وای فای و بلوتوث ارتباط برقرار کرد.

همچنین با استفاده از پردازشگر جدید ال‌جی یعنی آلفا(α9) در تلویزیون‌های OLED، تماشاگران تغییر زیادی در کیفیت تصویر مشاهده خواهند کرد. تلویزیون‌های Nano CellTM SUPER UHD ال‌جی از نوردهی منطقه‌ای کاملا منظم (FALD) استفاده می‌کنند و به وسیله آن می‌توانند مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تری به نمایش بگذارند و جزئیات سایه‌ها را مانند تصویر واقعی به نمایش درآورند.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

سبک زندگی مدرن را با هوشمندی تغییر دهید

فناوری ThinQ ال‌جی در همه تلویزیون‌های جدید OLED و SUPER UHD این شرکت، با استفاده از قابلیت پردازش زبان عامیانه (NLP) تجربه کاربری را بهبود داده است و می‌تواند از طریق فناوری یادگیری عمیق ال‌جی (DeepThinQ)، کنترل هوشمند بر پایه صدا را در اختیار مشتری بگذارد. با وجود فرایند راه‌اندازی بسیار ساده، تماشاگران می‌توانند سریع و به راحتی کنسول بازی و یا ساندبار را به تلویزیون وصل کنند. همچنین کاربران می‌توانند با دادن دستور صوتی، از طریق تلویزیون به دنبال اطلاعات، ویدئو و یا تصاویر بگردند. مثلا می‌توانند بگویند «تمام فیلم‌هایی که این بازیگر در آن حضور داشته را به من نشان بده» یا اینکه «به من ویدئوهای ورزش یوگا را نشان بده».

ارائه خدمات منحصر بفرد

تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی از خدماتی که بر پایه راهنمای برنامه‌های الکترونیکی (EPG) عرضه می‌شوند، پشتیبانی می‌کند و به این وسیله اطلاعات را در لحظه عرضه کرده و یا بر پایه درخواست شما کانال را تغییر می‌دهد. مثلا شما می‌توانید بدون اینکه اسم برنامه و یا زمان خاصی را نام ببرید، بگویید که «به دنبال آهنگی که در این فیلم پخش می‌شود بگرد» و یا «وقتی این برنامه تمام شد تلویزیون را خاموش کن». به علاوه کاربران در مناطق خاصی می‌توانند با به کارگیری دستیار گوگل، وسایل خانه هوشمند مثل سیستم روشنایی و دیگر لوازم هوشمند را کنترل کنند.

دستیار Google در تلویزیون هوشمند ال جی با هوش مصنوعی AI ThinQ

از دیگر مطالب مهم مقاله هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟ سایت سلام‌ بابا، ارتباط دستیار Google در تلویزیون هوشمند ال جی با هوش مصنوعی AI ThinQ است.

در تمامی تلویزیون‌های webOS ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی در دسترس خواهد بود و امکانات متنوع و گسترده‌ای را در بسیاری از زبان‌ها ارائه خواهد داد. با کمک این دستیار، کاربران می‌توانند وظایف روزانه خود را مدیریت کنند، به دنبال پاسخ بگردند یا لوازم خانگی هوشمندی که با این دستیار سازگاری دارند را کنترل کنند. فقط کافیست کلید میکروفون را فشار داده و نگه دارند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بپرسند؛ مثل پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، ساعت کار رستوران‌های نزدیک، جدیدترین نتایج مسابقات ورزشی. علاوه بر این، آ‌ن‌ها می‌توانند نور منزل را بدون اختلال در تجربه مشاهده کم کنند. دستیار گوگل با کمک سرویس Google Photos لحظات دوست‌داشتنی کاربران خود را در تلویزیون ال‌جی به نمایش می‌گذارد.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

تلویزیون‌های مجهز به هوش مصنوعی ال‌جی با کمک دستیار گوگل تبدیل به سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند خواهند شد

تعداد زیادی از دستگاه‌های دیگر مانند جاروبرقی روباتیک، وسایل گرمایشی، تهویه هوا و چراغ‌های هوشمند در منزل دسترسی خواهند داشت. دستیار گوگل با بیش از پنج هزار دستگاه هوشمند از صدها برند پرطرفدار سازگاری داشته و کنترل اسپیکرها و دیگر لوازم خانگی هوشمند را از طریق وای-فای یا بلوتوث راحت‌تر می‌کند.

مشتریان بازارهای انگلیسی‌ زبان مانند امریکا، انگلیس، استرالیا و کانادا می‌توانند دستگاه‌های Google Home خود را به تلویزیون هوش مصنوعی ال‌جی متصل و فرمان‌های صوتی خود را مستقیماً از اسپیکرهای هوشمند ارسال کنند. این قابلیت برای مشتریان فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و کره جنوبی تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. سازگاری با دستگاه‌های مجهز به سرویس آمازون الکسا که در حال حاضر در انگلستان و امریکا عرضه شده در کشورهای استرالیا و کانادا نیز توسعه خواهد یافت.

کیفیت تصویر عالی

پردازشگر جدید آلفا (α9) ال‌جی تصاویری نزدیک به واقعیت و با رنگ‌هایی بسیار غنی تولید کرده و به علاوه ظرافت و عمق بیشتری ایجاد می‌کند تا تصویر واقعی‌تر شود. همچنین قابلیت‌های Mapping رنگ‌ باعث می‌شوند رنگ‌ تصویر بیشتر از همیشه شبیه محتوای اصلی باشد. الگوریتم بهبود یافته تصحیح رنگ با هفت برابر کردن طیف رنگی باعث می‌شود رنگ‌ها بسیار طبیعی‌تر از قبل به نظر برسند.

پردازشگر آلفا (α9) ال‌جی برای نرخ بازسازی تصویر بالا (HFR) طراحی شده است و می‌تواند تصاویر روان‌تر و واضح‌تری با نرخ بازسازی تصویر 120 فریم بر ثانیه به نمایش بگذارد. قابلیتی که برای پردازش بهتر تصویر حرکات سریع مثل ورزش و فیلم‌های اکشن بسیار کاربرد دارد. به خاطر این پردازشگر جدید، تلویزیون‌های OLED 2018 ال‌جی می‌توانند هر محتوایی را با حداکثر کیفیت به نمایش بگذارند و تجربه بصری جادویی و بی‌نظیری فراهم کنند.

قابلیت نوآورانه اصلی پردازشگر آلفا (α9)، سیستم چهار مرحله‌ای کاهش نویز تصویر است که می‌تواند تا دو برابر تکنیک‌های معمول، وضوح تصویر را بیشتر کند. این الگوریتم باعث می‌شود فرآیند کاهش نویز تصویر بسیار بهتر انجام شده و وضوح تصاویری که در شرایط بدی ثبت شده‌اند بسیار بیشتر می‌شود.

هوش مصنوعی AI ThinQ چیست؟

اوج تکامل فناوری Nano Cell با کمک نور پس‌زمینه FALD و پردازنده آلفا (α9)

در سال 2017 ال‌جی با Nano Cell SUPER UHD به ساخت برترین تلویزیون LCD دست پیدا کرد و توانست به چشم‌انداز بزرگ خود جامه عمل بپوشاند. با ترکیب کردن فناوری‌های Nano Cell، نور پس‌زمینه FALD و پردازنده آلفا (α) 9، تلویزیون‌های SUPER UHD سال 2018 ال‌جی انبوهی از برتری‌های فناورانه را عرضه می‌کنند. فناوری‌هایی که باعث می‌شوند شاهد مشکی مطلق‌تر، بهبود نرخ بازسازی تصویر، بهبود جزئیات سایه‌های تصویر و رنگ‌های دقیق از هر زاویه‌ای باشید.

بهترین تجربه سینمایی کیفیت 4K HDR

تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD مدل 2018 ال‌جی، از قابلیت HDR پیشرفته شرکت Technicolor بهره می‌برند. قابلیتی که بر پایه پشتیبانی از برترین فرمت‌های HDR از جمله Dolby VisionTM ،HDR10 و HLG ساخته شده است و امکان دسترسی به بزرگترین طیف فرمت‌های با‌کیفیت HDR را برای مشتری فراهم می‌کند.

در به نمایش گذاشتن هوش مصنوعی AI ThinQ با کیفیت تصویر بالا به چیزی بیشتر از ابر داده‌های پویا نیاز دارد. این کار نیاز به یک اکوسیستم شامل ابزار درجه‌بندی رنگ، محتوا، فناوری پخش محتوا و موتور هوشمند جدول‌بندی صفحه‌نمایش دارد. ویژگی Dolby Vision راهکار کاملی عرضه کرده و در تمام تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی در دسترس است. فرآیند منحصربه‌فرد رمزگشایی ال‌جی به صورت کاملا پویا تصویر را آنالیز می‌کند تا از کیفیت بالای تصویر مطمئن شود. در عین حال صدای فراگیر Dolby Atmos نیز بهترین تجربه صوتی-تصویری را فراهم می‌کند.

نتیجه

آقای Brian Kwon، رئیس بخش لوازم صوتی تصویری ال‌جی می‌گوید: ال‌جی همواره به دنبال نوآوری در بخش لوازم صوتی تصویری خانه بوده است. قابلیت LG ThinQ در کنار پردازنده آلفا (α9) تجربه بصری خاصی به نمایش می‌گذارند که در این صنعت بی‌همتا است. در ال‌جی ما علاقه‌مندیم تا سبک زندگی و راحتی مشتریانمان را بهبود دهیم. کاری که تلویزیون‌های 2018 ما به راحتی از عهده آن برمی‌آیند.

محصولات LG ThinQ برای تعامل با کاربران از کنترل صدا استفاده می کنند و از داده‌های سنسور و ویژگی‌های مختلفی از قبیل تشخیص محصول و فناوری‌های یادگیری برای تقویت عملکردهای خود استفاده می‌کنند. Deep ThinQ (یا LG ThinQ AI) به عنوان پلت فرم اصلی هوش مصنوعی LG و به عنوان پلت فرم اصلی محصولات ThinQ معرفی شد.

گزارش شده است كه با این امر می‌توان با کاربران به گفتگوهای دو طرفه بپردازید و می‌توانید خود را مطابق الگوهای و عادت‌های رفتاری كاربران آموزش دهید. در سال 2018، تلویزیون با نام تجاری LG ThinQ از دستیار Google و دستورات صوتی Alexa پشتیبانی می‌کرد. محصولات ThinQ ال جی هم‌اکنون برای انجام کارهای مختلف، ارتباط با بقیه و همچنین سنسورهایی برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌ها و دستگاه‌های ThinQ دارند.

امیدورایم که با خواندن این مطلب با هوش مصنوعی AI ThinQ که یک تکنولوژی بسیار جذاب و کاربردی در تلویزیون‌های هوشمند ال جی می‌باشد، آشنا شده باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3]

حتما ببینید

سیستم عامل Tizen سامسونگ

سیستم عامل Tizen در تلویزیون سامسونگ

سیستم عامل Tizen تایزن یک سیستم ‌عامل آزاد و با متن‌ باز برای تلویزیون‌های هوشمند …

6 نظر

  1. Asgar

    سلام
    ببخشید بنده برنامه LG thinq را رو گوشي نصب وبا تلوزیون ال جی ارتباط داده ام.سوال ما اینه آیا برای کنترل تلویزیون باید در مسیر وای فای باشيم یامیشه از مسافت‌های دورتر هم از طریق اينترنت موبایل یا اينترنت های دیگه هم از دور کنترل کنیم.وقتی از خانه دورمیشم دیس کانکت میشه.لطفادتوضیح بدین. ممنون

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      بستگی به قابلیتی دارد که شما قصد استفاده از آن را دارید؛ فرضاً برای بعضی باید هر دو دستگاه به یک مودم وصل شده باشد.

  2. پیمان

    بین تلویزیون های 43 uj 69000 gi و uk 66000 gi 43 کدام را انتخاب کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      راستیتش هیچ کدوم از این دو مدل رو از نزدیک بررسی نکردیم ولی به نظر میاد uk 66000 مشخصات بهتری نسبت به مدل دیگر داشته باشد. توصیه می کنم نگاهی به مطلب بهترین تلویزیون های 43 اینچ بیندازید.
      پیروز و سربلند باشید

  3. خرید تراریوم

    عجب تلویزیونی
    ولی فک نکنم پول ما برسه برای همچین تلویزیونی

    • سانیا زارعی

      سلام . دوست عزیز قیمت این تلویزیون ها خیلی هم بالا نیست، انشا… که بتوانید بالاترین مدل تلویزیون با هوش مصنوعی را بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *