بهترین تلویزیون های ال جی

بهترین مدل های تلویزیون ال جی

شرکت ال جی معمولاً در بین شرکت‌های تولید کننده تلویزیون در ایران فروش بیشتر و طرفداران بیشتری هم دارد چرا که قیمت تلویزیون‌های ال جی نسبت امکانات و قابلیت های آن در مقابل برندهای دیگر بهتر است و تنوع بالاتری از لحاظ سایز و قیمت دارند. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، بهترین تلویزیون‌های ال جی را بررسی و خدمت شما معرفی می‌کنیم. همچنین قیمت بهترین تلویزیون ال جی و سایر مدل‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید به راحتی نسبت به انتخاب و خرید تلویزیون خود اقدام کنید. پس اگر قصد خرید تلویزیونی جدید از برند محبوب ال جی را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

قیمت تلویزیون‌های ال جی بسته به مدل و سری ساخت متغیر می‌باشد. به طور مثال هر چه تلویزیون از امکانات بیشتری برخوردار باشد به تبع باید هزینه بیشتری نیز بابت خرید تلویزیون بپردازید. در سال‌های اخیر OLED های ال جی به دلیل ارائه کیفیت بالای تصویر، امکانات فوق‌العاده و رضایت کاربران توانسته‌اند بخش عظیمی از فروش بازار را به خود اختصاص دهند. در لیست زیر قیمت بهترین تلویزیون ال جی از گران قیمت‌ترین تلویزیون ال جی تا مناسب‌ترین تلویزیون موجود در بازار قرار گرفته است. پس می‌توان گفت انتخاب تلویزیون در این مقاله کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. 

G2

تلویزیون ال جی G2

تلویزیون ال جی G2

امتیاز کلی : 9.0 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.7
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.1
مانیتور : 9.5

G2 یکی از پرچم داران شرکت ال جی و مونتاژ کشور اندونزی است و به جرات می‌توان گفت بهترین تلویزیون سال 2022 از شرکت ال جی به حساب می‌آید. این محصول دارای امکانات فوق‌العاده و بسیار مناسب برای اجرای انواع کنسول‌های بازی نسل نهمی و جدید است. این تلویزیون دارای ویژگی‌های کامل یک نمایشگر گیم بوده چون ال جی در آن از صفحه نمایشی از نوع OLED و پنلی از نسل جدید OLED evo برای اولین بار استفاده کرده که این دو در کنار هم می‌توانند هم نسبت کنتراست تصویر را بی‌نهایت کنند و هم این که زاویه دید فوق‌العاده‌ای را به تلویزیون ببخشند و بسیار مناسب برای تماشای گروهی باشند در نهایت دارای مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌های بازی است و به طور کلی یک تجربه عالی از بازی را ارائه می‌دهد. مانند سایر تلویزیون های ال جی، از رابط هوشمند webOS استفاده می‌کند که برای سال 2022 کمی به روز شده است. 

سیستم صوتی این تلویزیون از 4 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی تشکیل شده است و در مجموع توانایی تولید صدای 60 وات را دارد. همچنین ال جی برای بالا بردن سرعت رابط کاربری در این تلویزیون از پردازنده α9 Gen4 AI 4K استفاده کرده که می‌تواند عملکرد تلویزیون را در بالا‌ترین حد قرار دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می‌برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می‌دهد. ال جی در این محصول 2022 از قابلیت‌های دیگری نیز مانند HDMI2.1 استفاده کرده تا شما امکان پخش با کیفیت رفرش‌ریت 120 هرتز را داشته باشید و از دیدن تصاویر با کیفیت 4K نهایت لذت را ببرید. دارای 3 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی و دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz می‌باشد. همچنین این تلویزیون در سایزهای 55، 65، 77، 83 موجود می‌باشد.

C3

تلویزیون ال جی C3

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی: 9.4 فیلم اچ دی آر : 8.9
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C3 یکی از بهترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2023 و مونتاژ اندونزی است. این تلویزیون برای تماشای حرفه‌ای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره و خانگی نیز گزینه مناسبی است. تلویزیون ال جی C3 مدل جایگزین مدل ال جی C2 است که سال گذشته معرفی شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED Evo است که روشنایی صفحه نمایش بیشتری را ارائه می‌دهد و باعث ایجاد کنتراست بیشتری خواهد شد. همچنین دارای پنل (WRGB ) WOLED است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می‌شوند. تلویزیون ال جی C3 از پردازنده α9 Gen6 AI Processor 4K برخوردار است که جزو پردازشگرهای نسل 6 ال جی می‌باشد. این پردازشگر به کمک فناوری AI Super Upscaling 4K و هوش مصنوعی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و آن‌ها را به بهترین شیوه در حد کیفیت 4K ارتقا می‌دهد.

تلویزیون ال جی C3 از سیستم دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تا کیفیت رنگ و جزئیات در هنگام تغییر صحنه با وضوح قابل مشاهده نباشد و بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد. سرعت رفرش ریت در این تلویزیون 120 هرتز است و دارای حداقل تأخیر ورودی نیز می‌باشد به همین دلیل به یک تلویزیون مناسب مخصوص بازی با کنسول‌های نسل نهم از جمله PlayStation 5، Xbox Series X و Xbox Series S تبدیل شده است. این تلویزیون به جدیدترین نسخه از سیستم عامل  webOS یعنی webOS 8 مجهز شده است. همچنین از برنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می‌کند و با نصب این برنامه می‌توانید از طریق موبایل تلویزیون خود را کنترل کنید. این تلویزیون در اندازه‌های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود می‌باشد. 

C2

تلویزیون ال جی C2

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.6
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.5

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C2 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است. تلویزیون C2 دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در این تلویزیون نسبت به مدل قبلی شرکت ال جی استفاده از پنل WRGB بوده ، در این نوع پنل‌ها هم زاویه دید به شکل بسیار عالی ارتقا یافته است و هم با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بالاترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌ها شامل جدیدترین تکنولوژِی‌ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند و به پردازنده نسل پنجم ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز شده است که به آلفا 9 معروف است.

این تلویزیون در اندزاه های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود میباشد. HDMI2.1 از تکنولوژِی‌های فوق‌العاده‌ای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌نظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش می‌گذارد و این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz است. گذشته از این با وجود قابلیت‌هایی هم چون نرخ‌ نوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ای شما بالاترین حد از کیفیت تصویر را بیننده هستید. همچنین ال جی در C2 از توان صوتی مطلوبی با قدرت 40 وات صدا پشتیبانی کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین درگاه‌ها و رابط‌های متنوعی نیز مانند مدل گذشته آن یعنی C1 در C2 نیز وجود دارد و ارتباط و اتصال تلویزیون را با سایر دستگاه‌ها راحت‌تر کرده است.

G1

تلویزیون ال جی G1

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.4
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.8
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش : 8.7
بازی اچ دی آر : 9.1
مانیتور : 8.9

G1یکی از بهترین و کامل ترین تلویزیون های گیمینگ مخصوص کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X محسوب می شود و تجربه فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد که توسط شرکت کره‌ای ال جی در سال ۲۰۲۱ تولید و به بازار عرضه شد. ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K پشتیبانی کرده است که جدیدترین پردازنده تولید شده توسط کمپانی ال جی به حساب می‌آید. این پردازنده تصویر می‌تواند به راحتی کیفیت تصویر 4K را با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند و تصاویر را در بالاترین وضوح بر روی صفحه نمایش با ریزترین جزئیات به نمایش در آورد. ال جی برای راون‌تر کردن صحنه های سریع و اکشن از تکنولوژی OLED Motion Pro استفاده کرده تا جذابیت فیلم‌های اکشن برای کاربر بیشتر شود. همچنین در هنگام اجرای بازی‌ها ال جی امکانی را فراهم ساخته تا تلویزیون بتواند به صورت متغیر با استفاده از فناوری AMD FreeSync Premium نرخ‌نوسازی تصویر را به صورت اتوماتیک در بهترین حالت قرار دهد. تلویزیون ال جی G1 دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 60 وات برخوردار هستند. این سیستم صوتی شامل 4 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی می باشد و صدای بسیار عالی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین برای بالابردن نسبت کنتراست و زاویه دید گسترده ال جی از پنل WRGB بهره گرفته که عملکرد بی‌نظری را به کیفیت تصویر این نمایشگر بخشیده است. گذشته از این برای درخشنده تر کردن رنگ‌ها در تصاویر تاریک از تکنولوژی Ultra Luminance Pro پشتیبانی کرده، از سوی دیگر در این تلویزیون از درگاه HDMI2.1 نیز استفاده شده که می‌تواند کیفیت نمایش را به شکل فوق‌العاده‌ای افزایش دهد. همچنین از تکنولوژی VRR برای کم کردن تأخیر در ورودی تصاویر در حالت متغییر استفاده شده است. همچنین استفاده از آن در اتاق‌هایی با نور مناسب برای تماشای برنامه‌های ورزشی یا تلویزیونی خوب است، زیرا دارای بازتاب فوق‌العاده است و زوایای دید وسیع آن را برای مکان‌های نشیمن وسیع مناسب می‌کند.

 

C1

 تلویزیون ال جی C1 

امتیاز کلی : 8.8 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی : 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.5
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

تلویزیون ال جی C1 که در سال ۲۰۲۱ تولید شده و با توجه به کیفیت تصویر و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به جرئت می‌توان گفت بهترین تلویزیون موجود در بازار ایران است. اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 بوده که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند و در نهایت تصاویری بی‌نظیر را نمایش می‌دهد. علاوه بر این از فرمت‌های استاندارد تصویر Dolby Vision IQ ،HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می‌کند که در بهتر شدن کیفیت تصاویر تأثیر به سزایی دارند. تلویزیون C1 به لطف کنتراست برجسته و یکنواختی سطح مشکی کامل، این امکان را برای تماشاگر فراهم می‌کند تا در محیط‌های تاریک نیز برنامه‌های تلویزیونی مختلف را با وضوح فوق‌العاده ببیند. همچنین از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن در زاویه‌های مختلف از کیفیت تصاویر کاسته نمی‌شود.

تلویزیون اولد C1 محتواهای HDR را با بهترین کیفیت به نمایش می‌گذارد و به کمک تکنولوژی AI Picture Pro کیفیت تصاویر را واقعی‌تر و زنده نشان می‌دهد. این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰ وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مدل جدید پیشنهاد می‌کنیم به بررسی تخصصی تلویزیون ال جی C1 مراجعه فرمایید.

CS

تلویزیون ال جی CS

امتیاز کلی : 8.8 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی: 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.5
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

CS از مجموعه تلویزیون‌های کمپانی ال جی است که در سال 2022 به بازارهای جهانی عرضه شد ومونتاژ کشور مصر است. تلویزیون CS یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ 120 هرتز ال جی می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به کمک تکنولوژی Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید می کند. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی OLED Motion صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون به پردازشگر نسل پنجم آلفا 9 ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز است. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

همچنین این تلویزیون از نظر طراحی نیز دارای زیبایی بی‌نظیری است که نظر هر کاربری را هنگام خرید به خودش جلب می‌کند. این تلویزیون دارای استایل بسیار باریکی است که در زیر آن از پایه‌ای بزرگ از جنس استیل مقاوم استفاده شده که ظاهر استثنائی به آن بخشیده و می‌تواند منزل شما را آراسته‌تر از همیشه نمایش دهد. همچنین ال جی در این تلویزیون از تمام ویژگی‌های یک مانیتور در آن استفاده کرده و می‌تواند به عنوان یک مانیتور نیز از آن برای کامپیوتر خانگی خود استفاده کنید. گذشته از این ال جی از تمام قابلیت‌های مخصوص برای پخش کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی به عمل آورده؛ این قابلیت‌ها شامل نرخ نوسازی متغیر و و درگاه‌های HDMI2.1 و رفرش‌ریت 120 هرتزی می‌شوند که گیم ویدیو‌ها را در بهترین حالت نشان می‌دهد. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد.

QNED90 2021

تلویزیون ال جی QNED90

تلویزیون ال جی QNED90

امتیاز کلی : 8.0 امتیاز فیلم : 8.0
بازی های ویدیویی: 8.2 فیلم اچ دی آر : 7.7
نمایش تلویزیون : 8.0
ورزش : 7.8
بازی اچ دی آر : 8.1
مانیتور : 8.6

QNED90 تلویزیون دیگر از شرکت ال جی است که در سال 2021 عرضه شد. ال جی در این تلویزیون از صفحه نمایش QNED استفاده کرده است که با فناوری Direct Full Array Mini LED پشتیبانی می‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی جزئیات تصویر را در بالاترین کیفیت با طیف وسیعی از رنگ‌ها بیننده باشید. همچنین در این تلویزیون ال جی از نسخه ششم سیستم عامل WebOS پشتیبانی شده می‌تواند برای کاربر بسیار سرگرم کننده و عالی باشد. ال جی در این تلویزیون از پنل IPS استفاده کرده است که مکملی برای فناوری Direct Full Array Mini LED و در کنار آن هم زاویه دید نسبتا مطلوبی به تلویزیون بشیده و هم نسبت کنتراست به میزان مناسبی بالا است. دارای زوایای دید گسترده، کنترل بازتاب مناسب، و حداکثر روشنایی شگفت‌انگیز در SDR است، بنابراین انتخاب خوبی برای یک اتاق روشن است. اگر به بازی کردن و گیمینگ علاقه دارید این محصول انتخاب مناسبی برای شما می باشد چون با تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع گزینه مناسبی برای بازی است.همچنین قابلیت‌هایی مانند VRR نیز برای اجرای بهتر در بهترین حالت نیز در این تلویزیون وجود دارد که می‌تواند برای گیمرها بسیار کاربردی باشد. 

گذشته از این‌ها ال جی در این تلویزیون از طراحی فوق‌العاده زیبا استفاده کرده و برای آن قابی باریک با ضخامت 3.1 سانتیمتر استفاده کرده که می‌تواند به راحتی آن را بر روی دیوار نصب نمود. همچنین این تلویزیون دارای درگاه‌های ارتباطی بسیار متنوعی است که می‌تواند اتصال سایر دستگاه‌ها را با آن ساده کند. در میان این درگاه‌ها HDMI 2.1 نیز به خوبی به چشم می‌خورد که می‌توانند سرعت رفرش‌ریت 120 هرتز را در کیفیت تصویر 4K برای کاربر اجرا کند. همچنین دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله می باشد و از 2 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی تشکیل شده است و در مجموع توان خروجی صدای آن معادل 40 وات می باشد.

NANO90 2021

 تلویزیون ال جی NANO90 2021

تلویزیون-ال-جی-NANO90

امتیاز کلی : 7.6 امتیاز فیلم : 7.3
بازی های ویدیویی : 7.9 فیلم اچ دی آر : 7.1
نمایش تلویزیون : 7.8
ورزش : 7.9
بازی اچ دی آر : 7.9
مانیتور : 8.4

تلویزیون ال جی NANO90 در بازار دارای دو نسخه ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بوده که مدل جدیدتر آن دارای سیستم عامل به‌روزتر و ظاهر بهتری نسبت به نسخه قبلی است. NANO90 دارای دو پایه در طرفین بوده که می‌‌تواند در برابر تکان‌دادن یا ضربه مقاومت بهتری از خود نشان دهد؛ این تلویزیون نانوسل دارای پنل IPS بوده به همین دلیل از زاویه دید گسترده و تأخیر در ورودی پایین بهره می‌برد که برای منازلی با پذیرایی بزرگ مناسب خواهد بود. این تلویزیون بهترین عملکرد را برای تماشای برنامه‌ها یا ورزش‌ دارد زیرا دارای زوایای دید نسبتاً گسترده، کنترل بازتاب چشمگیر و حداکثر روشنایی خوب است. همچنین به دلیل پشتیبانی از HDMI 2.1 و VRR، تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع، برای بازی مناسب است.

این محصول مجهز به پردازشگر α7 Gen4 AI Processor 4K می باشد و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler نویز تصاویر را از بین برده و رزولوشن آنها را افزایش می دهد. بنابراین در تلویزیون ال جی نانو 90 حتی محتواهای کم کیفیت شما نیز در حد کیفیت تصویر 4K نمایش داده می شوند. سیستم عامل webOS در این تلویزیون ۲۰۲۱ تا حدی ارتقا یافته و از رابط کاربری راحت‌تری برخوردار است. بدون شک NANO90 یکی از بهترین تلویزیون‌های ال جی بوده که بسته به قیمت آن، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz ودارای 3 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی نیز میباشد.

QNED80

تلویزیون ال جی QNED80

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.7
ورزش : 7.7
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.5

تلویزیون QNED80 یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4k در سال 2022 می باشد. یکی از تکنولوژی‌های موئثر در ارائه کیفیت تصاویر در این تلویزیون Edge LED است که نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه آن ساطع می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از فناوری HDR10 Pro به بهترین شکل کنترل می‌شود به صورتی که مطابق با میزان نور محیط تلویزیون را سازگار می‌کند و روشنایی آن را در بهترین حالت موجود به صورت کاملا هوشمند قرار می‌دهد. دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz بوده که با استفاده از آن شما بالاترین نرخ نوسازی موجود یعنی 120 هرتز را تجربه می‌کنید و می‌توانید جزئی‌ترین قسمت های یک فیلم یا یک گیم پلی را هم در بالاترین حد تجربه کنید و همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی است. سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند. دارای 2 بلندگوی Down Firing است که قدرت خروجی صدای آن 20 وات میباشد.

 این تلویزیون دارای جدید ترین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 است.همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α7 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته که می‌تواند در راه اندازی برنامه‌های سیستم عامل و تلویزیون بسیار موئثر باشد. این پردازنده در بالابردن کیفیت تصاویر کم کیفیت و ارتقای آن‌ها از نظر کیفیتی نیز می‌تواند عملکرد قابل توجهی ارائه کند، و آن‌ها را با جزئیات بیشتری به شما نمایش دهد و همچنین این تلویزیون از برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمند پشتیبانی میکند.

NANO86 2021

 تلویزیون ال جی NANO86 2021

امتیاز کلی : 7.3 امتیاز فیلم : 7.2
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.7
نمایش تلویزیون : 7.3
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.3

NANO86 از تلویزیون‌هایی است که در دو سال 2020 و 2021 ارائه شده است که نسخه جدید آن دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسخه قبلی است. تلویزیون NANO86 دارای صفحه نمایش نانوسل و کیفیت تصویر 4K می باشد و با استفاده از فناوری نانوسل در این تلویزیون وضوح تصویر را به حداکثر رسانده است و دیدن رنگ‌ها بسیار جذاب‌تر شده اند. چون که نانوسل امکانی را ایجاد می‌کند تا پیکسل‌ها در نمایش و ارائه تصاویر به صورت مستقل عمل کنند. همچنین در این تلویزیون از صدایی با قدرت 40 وات پشتیبانی کرده که یکی از نقات قوت این تلویزیون به حساب می‌آید. این تلویزیون دارای تکنولوژی TruMotion 240 است که معادل رفرش ریت 120 هرتز می باشد و تونایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. ال جی به کمک تکنولوژی Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش داده و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل برخوردار است و به عنوان یک تلویزیون 4K کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α7 Gen4 AI 4K استفاده کرده که عملکرد بسیار سریعی در پردازش تصاویر را از خودش ارائه می‌دهد. این پردازنده همچنین می‌تواند سرعت عملکرد سیستم عامل موجود را به شکل فوق‌العاده‌ای ارتقا دهد تا کاربر از اجرای برنامه‌های مورد نظرش لذت ببرد. گذشته از این‌ها ال جی در این تلویزیون از فناوری‌هایی استفاده کرده که آن را برای اجرای گیم بسیار مناسب کرده است. این قابلیت‌ها شامل VRR و درگاه HDMI2.1 استفاده کرده که باعث از بین رفتن لرزش تصاویر سریع و بالا رفتن وضوح در تصویر شده است.                         

UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000

امتیاز کلی : 7.2 امتیاز فیلم : 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.0
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.8

مدل UQ8000 یکی میان‌رده‌های ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است و مونتاژ کشور مصر میباشد. تلویزیون فورکی (4K) ال جی UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4k را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4k Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4k و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

با تمام اینها باید گفت تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب نمی آید ولی می توانید از آن به عنوان صفحه نمایش کنسول های نسل 8 مانند PS4، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای برای کنسول نسل 9 خود هستید، باید به سراغ سایز 86 اینچ این مدل بروید.این تلویزیون در چندین اندازه از 43 تا 86 اینچ در دسترس است و همچنین این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار است که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. گذشته از این ال جی با استفاده از صفحه نمایش LED و قرار دادن پنلی از نوع IPS بر روی آن امکان نمایش گروهی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر کرده چون پنل IPS موجود زاویه دید گسترده‌تری بر روی آن بخشیده است.این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیف‌تر و ممکن است در محیط‌های تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که می‌خواهید ارائه نشود. صدا نیز از دو کانال صوتی 10 واتی در توان 20 وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UQ7500 بروید. اما اگر به یک تلویزیون با کیفیت تر جهت استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی UQ9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

NANO84

تلویزیون ال جی NANO84

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز نمایش: 7.1

نمایش تلویزیون: 7.2

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 8.2

NANO84 از تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل درسال 2022 هستند که در بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. این تلویزیون با مونتاژ اندونزی وارد کشور ما شده است و مناسب استفاده تجاری (هتل ها)، استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم می باشد. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. این پردازنده می‌تواند با کمک سیستم عامل موجود سرعت اجرایی برنامه‌های موجود در تلویزیون را در سطح بالایی قرار دهد و شما در کسری از ثانیه با استفاده از آن برنامه مورد علاقه خود را به اجرا در آورید. 

همچنین در نظر داشته باشید ال جی برای کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون از نرخ نوسازی مطلوب 60 هرتز استفاده کرده است. این میزان برای نمایش خانگی در کیفیت تصویر 4K می تواند قابل قبول باشد. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 40 وات است و مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

UQ9000

تلویزیون ال جی UQ9000

امتیاز کلی : 6.9 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 6.7 فیلم اچ دی آر :6.4
نمایش تلویزیون :7.4
ورزش : 6.6
بازی اچ دی آر : 7.0
مانیتور : 7.3

UQ9000 تلویزیون فوق‌العاده مناسب برای نمایش خانگی که مونتاژ کشور اندونزی است در سال 2022 به بازارهای جهانی معرفی شده که از گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه به حساب می‌آید. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K می باشد و صفحه نمایش آن دارای رفرش ریت 60 هرتز است و توانایی پخش محتوای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. ال جی در این تلویزیون با استفاده از نسخه 2022 سیستم عامل webOS امکان نصب انواع برنامه‌های سرگرم کننده را بر روی تلویزیون برای شما فراهم کرده که با پشتیبانی پردازنده چهار هسته‌ای تصویر در این تلویزیون ارائه می‌شود. این پردازنده α5 Gen5 AI 4K نام دارد که می‌تواند به خوبی برنامه‌های مورد نظر شما را بر روی تلویزیون به اجرا در می‌آورد و شما بدون کمترین تأخیری از اجرای آن لذت ببرید. این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد که توانایی نمایش حداکثر کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. تلویزیون UQ9000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد و با استفاده از 2 بلندگوی 10 واتی مجموعا قدرت خروجی صدای 20 وات را ارائه می دهد.

یکی دیگر از موارد فوق که در این تلویزیون به خوبی دیده می‌شود ظاهری متفاوت و استایل بسیار زیبا است که در این آن وجود دارد. همچنین در این تلویزیون دسترسی به اینترنت به شکل بسیار عالی ارائه شده و ال جی برای آن دسترسی از طریق وایفای در آن به نحو عالی ارائه شده و از طریق کابل LAN نیز این امکان وجود دارد که شما تلویزیون را به مودم متصل سازید تا دسترسی به اینترنت به راحتی برای شما ممکن شود و دارای تکنولوژی ThinQ AI برای مدیریت دستگاه ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق آن میباشد. سایزهای این مدل شامل؛ 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز کاربران، کاربرد دارند. این تلویزیون فرق چندانی با تلویزیون ال جی UQ9100 و تلویزیون ال جی UQ9050 ندارد و تفاوت بارز آن ها در شکل و محل اتصال پایه هایشان می باشد.

NANO80 2021

 تلویزیون ال جی NANO80 2021

امتیاز کلی: 6.6

امتیاز نمایش: 5.9

نمایش تلویزیون: 7.3

ورزش: 7.0

بازی های ویدیویی: 6.5

فیلم اچ دی آر: 5.6

بازی اچ دی آر: 6.7

مانیتور: 8.0

تلویزیون ال جی NANO80 از تلویزیون‌های باکیفیت سری نانوسل ۲۰۲۱ است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده که تصاویری زیبا و باکیفیت را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. این تلویزیون دارای نسبت کنتراست تصویر بالا و روشنایی مطلوبی است که می‌تواند در محیط‌های تاریک عملکرد خوبی را ارائه دهد. در این تلویزیون ۲۰۲۱ از پردازنده Quad Core جهت نمایش تصاویری واضح و بدون تاری استفاده شده و توسط 4K Upscaler کیفیت تصاویر را ارتقاء می‌بخشد. این تلویزیون از فرمت‌های HDR شامل HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می‌کند تا جزئیات تصاویر را به خوبی نمایان سازد. تلویزیون NANO80 زاویه دید بسیار خوبی دارد. 

در این تلویزیون۲ بلندگو صدایی فوق‌العاده باکیفیت معادل ۲۰ وات را به گوش شنونده می‌رسانند. سیستم عامل هوشمند webOS امکاناتی کاربردی همچون اتصال وایرلس به Wi-Fi، امکان دانلود برنامه و اتصال به گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. علاوه بر این از دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند تا بتوانید تلویزیون را توسط صدای خود کنترل کنید. از جمله تفاوت‌های این محصول با نسخه قبلی خودش می‌توان به تغییر در کنترل جادویی و سیستم عامل webOS اشاره کرد. این محصول قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند Android و iOS را دارد و شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون، صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. ال جی مانند سایر تلویزیون های خود، این تلویزیون را نیز مجهز به گیرنده دیجیتال پیشرفته نموده است و به کمک آن می توانید به تماشای شبکه های داخلی و خارجی بپردازید. این گیرنده دیجیتال قابلیت ضبط برنامه نیز دارد و به شما این امکان را می دهد که برنامه های مورد علاقه خود را ضبط کرده و دوباره تماشا کنید.

قیمت بهترین تلویزیون ال جی 

ما در این مطلب از سلام‌ بابا بهترین تلویزیون‌های ال جی  را برای شما گرد هم آوردیم. همانطور که مشخص است ال جی جزو بهترین برندهای تلویزیون در بازار ایران است. تلویزیون‌های لوکس و گران قیمت در ابتدای مطلب قرار گرفته اند و تلویزیون‌های پایین‌رده‌تر و با قیمت مناسب نیز در انتهای مقاله معرفی شدند. در مجموع اگر خواهان تلویزیونی لاکچری با طراحی فوق‌العاده و امکانات هوشمند عالی هستنید، ما به شما تلویزیون‌های اولد G2 و C2 را پیشنهاد می‌کنیم. البته این تلویزیون‌ها گران قیمت‌ترین تلویزیون‌های ال جی هستند. پس اگر بودجه‌ی بالایی برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اید، این مدل‌ها بهترین تلویزیون ال جی هستند. در نظر داشته باشید رتبه بندی در این تلویزیون‌ها بر اساس امکانات و قابلیت‌های موجود در آن‌ها بوده و ارزیابی این نمایشگرها توسط کارشناسان خبره ما در سلام‌ بابا انجام شده است. 

تلویزیون‌های نانوسل جایگاه ویژه و جدانشدنی در میان خریداران دارند و بخش عظیمی از فروش تلویزیون‌های ال جی به سری نانوسل اختصاص یافته است. تلویزیون‌های نانوسل ال جی 2022 در این مقاله نیز شامل مدل‌های که محبوب‌ترین آن‌ها  NANO84 و NANO86 و البته NANO90 که به بازار ایران راه یافته است. این تلویزیون‌ها نسبت به سری OLED قیمت مناسب تری دارند. همچنین شما می‌توانید برای به دست آوردن قیمت پایین‌تر در انتهای لیست شاهد قرار گیری تلویزیون‌های سری UQ باشید که تلویزیون‌هایی با امکانات مناسب و قیمت پایین هستند. این تلویزیون‌ها برای افرادی که خواهان تلویزیون‌هایی متوسط هستند، گزینه‌ای عالی خواهد بود. اگر در رابطه با تلویزیون‌هایی که در این مقاله معرفی شدند سؤال یا نظری دارید می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشیم. اگر دوست دارید با پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2022 بیشتر آشنا شوید می‌توانید به مطلب “پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2022” مراجعه کنید. 

در جدول زیر تعداد بیشتری از مدل های ال جی را آوردیم تا به راحتی بتوانید آن ها را باهم مقایسه کنید.

مـــدلبرندسایـــــــــــــــــــــــــزسالنوعنوع‌پنلکیفیت
G3ال جی55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K
C3ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K
G2ال جی55" 65" 77" 83" 97" 2022OLEDWOLED4K
C2ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83" 2022OLEDWOLED4K
UR9000ال جی43" 50" 55" 65" 75"2023LEDIPS4K
UQ9000ال جی43" 50" 55" 65" 75" 2022LEDIPS4K
UR8000ال جی55" 65"2023LEDIPS4K
UQ8000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K
QNED85ال جی 55" 65" 75" 86"2022LEDIPS4K
QNED80ال جی 50" 55" 65" 75" 86" 2022LEDIPS4K
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K
A2ال جی48" 55" 65" 77" 2022OLEDWOLED4K
B2ال جی55" 65" 77"2022OLEDWOLED4K
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86"2021LEDIPS4K
G1ال جی55" 65" 77"2021OLEDWOLED4K
C1ال جی 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K
QNED90ال جی 65" 75" 86"2021LEDIPS4K
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86" 2020LEDIPS4K
NANO85ال جی49" 55" 65" 75"2020LEDIPS4K
NANO80ال جی49" 55" 65" 75" 2020LEDIPS4K
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86" 2021LEDIPS4K
GXال جی55" 65" 75" 2021OLEDWOLED8K
NANO85ال جی 50" 55" 65" 70" 75" 86"2021LEDIPS4K
UP7000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 2021LEDIPS4K
NANO81ال جی55" 65" 75" 2020LEDIPS4K
UP8000ال جی43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 82" 86" 2021LEDIPS4K
CXال جی48" 55" 65" 75" 2020OLEDWOLED4K
A1ال جی48" 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K
B1ال جی55" 65" 2020OLEDWOLED8K
BXال جی 55" 65"2020OLEDWOLED4K
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 4.2]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون گیمینگ

بهترین تلویزیون گیمینگ و مناسب بازی

بهترین تلویزیون گیمینگ یکی از مواردی که همیشه در کنار کنسول‌های بازی از اهمیت زیادی …

7 نظر

  1. حسین

    سلام
    تلویزیون “LG55 مدل sm8600 بنام کشور کره خریدم ولی در زمان روشن شدن لوگو LG بر روی صفحه نمایشگر ظاهر نمیشود و همچنین لوگو قرمز رنگ LG در جلو بدنه تلویزیون قسمت پایینی که اکثرا بصورت برجسته هست وجود ندارد و فقط در قسمت سمت راست بصورت چاپی به رنگ سفید LG NanoCell اشاره شده و میخواستم ببینم که اصلی هست یا خیر؟

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      لوگو LG فقط در زمان راه اندازی اولیه نمایش داده می شود که در صورت تمایل می توانید تلویزیون خود را به حالت کارخانه بازگردانید تا در هنگام روشن کردن مجدد این لوگو برای شما نمایش داده شود. اگر به ویدیویی که لینک آن زیر قرار داده شده هم دقت کنید لوگو به صورتی که فرمودید می باشد پس جای نگرانی نمی باشد البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب تشخیص اصالت تلویزیون ال جی را مطالعه کنید.

      مشاهده ویدیو تلویزیون ال جی sm8600
      پیروز و سربلند باشید

  2. H@di

    سلام، وقت بخیر
    من میخوام ی ۵۵ اینچ بخرم، تا حدود قیمت ۲۰ میلیون تومان.
    ی تلویزیون مناسب تماشای فیلم و فوتبال، کدوم برند و مدل رو پیشنهاد میدید؟
    ممنون بابت اطلاعات مفیدی که توی سایت قرار دادید.🙏🙏🙏

  3. ریحانه

    قیمت تلویزیون ۴۲ اینچ ال جی چنده؟!

  4. ناشناس

    سلام من یک تلویزیون ۶۰ اینچ پاناسونیک اک برا فروش دارم در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *