بهترین برند مایکروویو

بهترین برند مایکروویو + [معرفی 5 مدل]

بهترین برند مایکروویو

اگر می خواهید مایکروویوی با کارایی چشمگیر و کیفیت عالی داشته باشید، حتما و قطعا باید از بهترین برندهای بازار باخبر باشید. ما در این مطلب به معرفی بهترین برند مایکروویو می پردازیم. ضرورت آشنایی با برندهای معتبر در بازار به این دلیل است که امروزه شمار برندها بسیار زیاد است و این حالت ممکن است یک خانم خانه دار را در خرید برند مشهور و معتبر سردرگم نماید. ما در ادامه برندهایی معرفی می کنیم که توانسته اند رضایت خریداران را از لحاظ عملکرد، برنامه غذایی، کیفیت و سایر ویژگی های دیگر جلب کنند. تا پایان با ما همراه باشید. همچنین برای دیدن مطالب بیشتر به صفحه اصلی وبلاگ سلام بابا سر بزنید.

1- مایکروویو ال جی

 مورد اول بهترین برند، مایکروویو ال جی است. شرکت ال جی از جمله شرکت های شناخته شده در بازار است. شاید بیشتر مردم ال جی را با محصولاتی مانند تلویزیون در خاطر داشته باشند. اما باید گفت تنوع محصولات الکترونیکی ال جی زیاد است و تقریبا در تمامی محصولات  حرف برای گفتن دارد و به قول معروف برای سایر رقیبان شاخ و شونه می کشد! از جمله مواردی که  توانسته رضایت کاربران و خریداران را جلب کند مایکروویوهای ال جی است. اما مایکروویوهای ال جی از چه خصوصیات و قابلیت هایی برخوردارند که توانسته به عنوان محصولات پرفروش قرار بگیرد؟ در قسمت زیر به مهمترین ویژگی های این مایکروویوهای ال جی می پردازیم.

ویژگی های مخصوص پخت

بیشتر مایکروویوهای ال جی مجهز به سنسور پخت هستند. اما ممکن است این سوال ایجاد شود که قابلیت ذکر شده چه تاثیری در طبخ غذا دارد؟ اگر مایکروویو دارای سنسور کنترل است، لزومی نیست که “شروع” را بعد از فشار دادن پد لمس کنید. سنسور بخار ناشی از غذای پخت و پز را تشخیص می دهد و به طور خودکار زمان پخت و پز را تنظیم می کند.آپشن های رایج در سنسور حرکت مایکروویو از قبیل زیر است:

پد سبزیجات کنسروشده

 این ویژگی به شما امکان می دهد هر نوع سبزی کنسرو شده را بپزید.کافیست ظرف را در مایکروویو گذاشته و پد مخصوص این قسمت را فعال کنید.

پد سبزیجات تازه

این ویژگی امکان پخت و پز چهار تا شانزده اونس از سبزیجات تازه را فراهم می کند.برای استفاده از این قابلیت کافی است که قبل از پختن دو قاشق غذاخوری آب در هر وعده اضافه کنید و سپس این پد را فعال کنید.

پد سبزیجات منجمد

این ویژگی امکان پخت چهار تا شانزده اونس سبزیجات منجمد را فراهم می کند. برای اضافه کردن آب، دستورالعمل های موجود در بسته را دنبال کنید و صفحه لمسی FROZEN VEGETABLE را لمس کنید.

قطعات مرغ

این ویژگی به صورت امکان پخت و پز دو تا هشت قطعه مرغ خرد شده و تازه طراحی شده است. مرغ را قبل از پختن با کاغذ موم بپوشانید و پد CHICKEN PIECES را لمس کنید.

سنسور ترکیبی مخصوص مرغ

این ویژگی پخت و پز مایکروویو را با آشپزی کانوکشن ترکیب می کند. با این ویژگی می توانید یک تا هشت قطعه مرغ را بپزید.کافی است پد SENSOR COMBINATION CHICKEN را فشار داده و شروع را لمس کنید.

پد گوشت چرخ کرده

هر نوع گوشت چرخ کرده ای را از طریق این قسمت می توانید طبخ نمایید.

پد سیب زمینی

از این ویژگی به اندازه یک تا چهار سیب زمینی می توانید استفاده کنید. اگر بیش از یک سیب زمینی را در نظر دارید، سیب زمینی ها را در مرکز اجاق مایکروویو جمع کنید و پد POTATOES را لمس کنید.

این موارد از جمله ویژگی های مخصوص طبخ در محصولات ال جی به شمار می آیند که آشپزی را برای شما بسیار آسان می کنند.

سطح قدرت

از موارد مهمی که باید در خرید مایکروویوها دقت لازم را داشته باشید سطح توان آنها است. سطح قدرت و توان انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد و به شما امکان می دهد دستور العمل های خود را تنظیم کنید. سطح توان یا قدرت مایکروویوهای ال جی 10 می باشد که به 5 قسمت تقسیم می شود. این 5 قسمت عبارت است از:

100 درصد

قدرت بالا یا (100) درصد مخصوص برشته کردن،جوشاندن مایعات، پخت و پز یا گرم کردن ماهی، گوشت های چرخ کرده  است.

70 درصد

سطح متوسط یا ​​(70) درصد برای گوشت بوقلمون و مرغ، پخت و پز ماهی،سس و گرم کردن مجدد مواد غذایی گزینه ای ایده آل است.

50 درصد

قدرت متوسط یا ​​(50) درصد برای پخت و پز آهسته و خوراک پز کردن ملایم مناسب است.

30 درصد

کم قدرت یا (30) درصد برای یخ زدایی،نیم پز کردن و سس مناسب است.

10 درصد

این قسمت مخصوص گرم کردن نان ها، گرم نگه داشتن مواد غذایی برای مدت زمانی کوتاه، نرم کردن کره، پنیر و شکلات است.

طراحی و رنگ

به لحاظ طراحی بدنه محصولات ال جی عالی و چشمگیر هستند. البته فقط بحث ظاهری نیست.مایکروویوهای ال جی مجهز به استیل ضد زنگ می باشند و همچنین به شیوه ای طراحی شده اند که به ر احتی بتوان جای اثرانگشت و دست را پاک کرد. به طوری که ماکیروویو همیشه تمییز و زیبا به نظر برسد.

قدرت

از هر مورد که حرف بزنیم نباید از میزات قدرت و وات یک ماکیروویو غافل شد. هر آنچه که شما انتظار دارید از یک مایکروویو بستگی به میزان قدرت دستگاه دارد. ماکیروویوهای ال جی دارای قدرت خارق العاده هستند به نحوی که ادعا بر این است که به عنوان اجاق گاز نیز می توان روی این محصولات حساب باز کرد. البته درجه قدرت مایکروویوها از مدلی به مدل دیگر فرق میکند برای مطالعه بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و محصولات را مشاهده نمایید.

در زیر دو مدل از بهترین مدل مایکروویو ال جی موجود در بازار را معرفی می کنیم.

MJ3965

مایکروویو ال جی MJ3965

مایکروویو ال جی MJ3965

مایکروویو ال جی 3965 یکی از تولیدات کمپانی ال جی می باشد که در رنگ نقره ای تولید و عرضه ی بازار شده است و با استفاده از برنامه ها و قابلیت هایی که دارد تجربه ای نوین از پخت و پز آشپزی را برای شما به ارمغان می آورد. گنجایش این دستگاه برابر 39 لیتر و حداکثر توان و قدرت 1100 وات می باشد. این محصول با مونتاژ کشور چین تولید شده است و نوع نصب آن به هر دو صورت روکار و توکار می باشد. این محصول دارای سیستم مایکروویو و گریل می باشد. پوشش ضد باکتری Anti-Bacterial EasyClean باعث از بین رفتن 99 درصد میکروب و باکتری های داخل دستگاه خواهد شد و خاصیت پاک کنندگی سریع و راحتی را به مایکروویو می بخشد. طراحی شیک و مدرن این محصول با بدنه ی نقره ای و درب مشکی رنگ زیبایی ان را تا حد چشم گیری افزایش داده اند درب این محصول از جنس شیشه ی حرارت دیده می باشد که علاوه بر اینکه زیبایی قابلی توجهی به آن بخشیده است مقاومت آن را نیز چند برابر کرده است.

 به کمک این مایکروویو می توانید در مدت زمان کوتاهی پخت انواع غذاهای خود را به این مایکروویو بسپارید. تکنولوژی Smart Inverter در این دستگاه تعبیه شده است که به کمک آن دستگاه دما را به صورت خودکار تنظیم کرده و مانع از سوختن غذاها می شود، همچنین می توانید پخت و پز، گرم کردن و یخ زدایی مواد غذایی و غذاها را به صورت دقیق و کامل انجام دهید. سولاردام 39 لیتری ال جی مدل MJ3965ACS دارای 6 برنامه مختلف برای پخت غذاهای متنوع می باشد بنابراین می توانید کارایی متفاوتی را از آن دریافت نمایید و هر غذایی را که دوست داشتید با برنامه ی مناسب آن بپزید. با استفاده از قابلیت More/Less می توانید زمان پخت و پز را به دلخواه افزایش یا کاهش دهید. 

MH8265

مایکروویو ال جی MH8265

مایکروویو ال جی MH8265CIS یا MH8265 با دو رنگ نقره ای و مشکی یکی از مایکروویو های 2018 ال جی محسوب می شود. این مایکروویو جزو سری مایکروویو های نئوشف ال جی می باشد و با مدل 8265 نیز در بازار شناخته می شود. حروف CIS انتهای مدل این مایکروویو نشان دهنده رنگ این محصول (نقره ای) است و رنگ مشکی ان به صورت MH8265DIS می باشد. این محصول مونتاژ کشور چین است و دارای ظرفیت 42 لیتر و حداکثر قدرت و توان 1200 وات نیز می باشد. این مایکروویو دارای تکنولوژی اسمارت اینورتر (Smart Inverter) است و شما می توانید پخت و پز، گرم کردن و یخ زدایی غذاها و مواد غذایی را به صورت دقیق و کامل انجام دهید. این مایکروویو از قدرت و توان 1200 وات برخوردار است و شما می توانید توان آن را به صورت دستی نیز تنظیم نمایید. مایکروویو 42 لیتری ال جی MH8265DIS دارای 6 برنامه مختلف است و هر کدام طیف گسترده ای از دستورالعمل ها را برای پخت و پز غذاهای مختلف در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید لیست کامل آنها را از جدول مشخصات فنی محصول مشاهده نمایید. به کمک این مایکروویو شما می توانید انواع غذاها را پخت و پز نمایید.

می توانید میزان قدرت و توان آن را بین 200 وات و 1200 وات به دلخواه و با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید. طراحی این مایکروویو بسیار عالی است. درب آن از جنس شیشه حرارت دیده و به رنگ مشکی است و با رنگ بدنه آن کاملا هماهنگ می باشد. درب این مایکروویو با دستگیره و به سمت چپ باز می شود. این محصول از دکمه های کنترلی لمسی برخوردار است و علاوه بر آن دارای یک دکمه پیچی یا دیالی است و شما به راحتی می توانید آن را کنترل نمایید.

2- مایکروویو سامسونگ

 معرفی دومین برند در مطلب بهترین برند مایکروویو را به سامسونگ اختصاص می دهیم.سامسونگ یک ابرشرکت چند ملیتی است که سالهاست از غول های عرصه صنعت و فناوری به شمار می آید. شاید فکر کنید که سامسونگ بیشتر در تولید و عرضه گوشی  و تلویزیون های درجه یک عمل می کند. اما در عرصه صنایع شیمایی، تجهیزات پزشکی،کشتی سازی، اتومیل سازی و بسیاری دیگر از صنایع و خدمات بسیار فعال است. از جمله محصولاتی که بی رقیب به نظر می رسد و می تواند رضایت خانم های علاقه مند به آشپزی که نگاه ذره بینی به عملکرد لوازم خانگی دارند را جلب و جذب کند،مایکروویو است. در قسمت زیر به برخی از خصوصیات مایکروویوهای سامسونگ نگاهی خواهیم داشت.

طراحی شیک و مقاوم

طراحی ظاهری مایکروویوهای سامسونگ در نگاه اول زیبا و ویژه به نظر می رسد. بیشتر مایکروویوهای ساسمونگ صفحه نمایش LED دارند. رنگ آبی یخی صفحه نمایش مایکروویو زیبایی دوچندان به دستگاه داده است. جنسه بدنه مجهز به Fingerprint Resistant Tuscan است دیگر نباید نگران کثیفی و کدری مایکروویو باشید؛ به راحتی جای انگشت و دست یا هر لکه ای دیگر حذف می شود و همیشه مایکروویو شما تازه و تمییز به نظر می رسد.

طراحی داخلی  از دیگر مزایا و ویژگی های منحصر به فرد مایکروویوهای سامسونگ است. فضای داخلی برخی مایکروویو های سامسونگ کاملاً با سرامیک مینا پوشیده شده است. سطح مقاوم این سرامیک هرگز خراشیده نمی شود و ترک برنمی دارد. علاوه بر این، از باکتری ها جلوگیری می کند و سطح صافی دارد. تمیز کردن آن نیز آسان است. دمای پخت و پز و پروتئین حیوانی به میزان قابل توجهی می تواند باعث تغییر رنگ و تمیز شدن شدید شود. اما سرامیک مینا داخلی از همه این موارد جلوگیری می کند.

عملکرد پخت و پز

در مایکروویوهای سامسونگ گزینه و انتخاب های متعددی در پیش رو دارید که آشپزی را آسان می نمایند. به زبان ساده دکمه هایی و قابلیت هایی در مایکروویو گذاشته شده که به راحتی می توانید با استفاده از انها فرایند اشپزی را انجام دهید. به عنوان مثال می توان اشاره کرد به Auto defrost یا ویژگی یخ زدایی خودکار است؛ویژگی یخ زدایی خودکار در اجاق مایکروویو مواد غذایی منجمد را برای پخت و پز در مایکروویو خرد می کند. با استفاده از عملکرد یخ زدایی خودکار در مایکروویو، کاربر مجبور نیست سطح قدرت مایکروویو را به صورت دستی کاهش دهد یا زمان را محاسبه کند.

گزینه دیگر پخت یا طبخ خودکار Auto Sensor  است. سنسور خودکار به شما امکان می دهد با تشخیص میزان رطوبت حاصل از غذا هنگام پخت و پز، مواد غذایی خود را به طور خودکار طبخ کنید. هنگام پختن غذا، انواع زیادی از رطوبت ایجاد می شود. سنسور خودکار میزان زمان و قدرت مناسب را تعیین می کند. تشخیص این رطوبت ها از مواد غذایی، رفع نیاز و زمان تنظیم سطح پخت و پز را از بین می برد. هنگامی که ظرف را با درب آن یا بسته پلاستیکی آن هنگام پخت می پوشانید، سنسور خودکار پس از اشباع ظرف با بخار، رطوبت ایجاد شده را تشخیص می دهد.

ظرفیت

ظرفیت اجاق مایکروویو در لیتر اندازه گیری می شود. این نشانگر این است که چه مقدار مواد غذایی را می توانید با یک بار طبخ کنید. همانطور که گفته شد، ظرفیت مایکروویو به اندازه و میزان استفاده خانواده شما بستگی دارد. در اصل  گفته می شود که برای یک خانواده کوچک در حدود 15-20 لیتر ظرفیت مایکروویو( از نوع سولو) می تواند جوابگو باشد. اگر مایکروویو مجهز به Grill یاConvection باشد 21 تا 30 لیتر کافی است. خانواده بزرگ یا پر جمعیت برای نوع سولو به 25 30 لیتر نیاز دارد. برای انواع دیگر، 32 لیتر و بالاتر خواهد بود. ماکیروویوهای سامسونگ را در انواع ظرفیت بسته به نیازتان می توانید تهیه نمایید.

قدرت

از فاکتورهای مهم به هنگام ارزیابی و بررسی یک محصولی مانند مایکروویو قدرت یا توان است. خوشبختانه مایکروویوهای سامسونگ از این ویژگی ارزشمند برخوردار هستند و توان عالی به هنگام طبخ غذا دارند. با توجه به مدل های مختلف میزان قدرت مایکروویو متفاوت است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در لینک زیر به بررسی بیشتر مدل های مختلف بپردازید.

در ادامه به معرفی 3 مدل از بهترین مایکروویو سامسونگ موجود در بازار می پردازیم.

NQ5B4513

مایکروویو سامسونگ NQ5B4513

ماکروویو سامسونگ 4513

مایکروویو سامسونگ NQ5B4513GBS یا 4513 رنگ نقره ای و مشکی یکی از مایکروویو های 2022 سامسونگ محسوب می شود. این محصول با مونتاژ کشور مالزی وارد کشور ما شده است. این مایکروویو که توسط شرکت سامسونگ معرفی شده است، تنها برای گرم کردن غذا و پخت غذا های ساده توسط اشعه های مایکروویو کاربرد دارد و به صورت کوتاه شده با نام Solo MWO 4513 شناخته می شود. دارای ظرفیت 50 لیتر و حداکثر توان و قدرت 900 وات می باشد.  شما می توانید مایکروویو 50 لیتری سامسونگ NQ5B4513GBS را در 7 حالت تنظیم کرده و مواد غذایی مورد نظر تان را با قدرت متناسب با آن (از 100 وات تا 900 وات) گرم کنید و یا بپزید. برای تشخیص قدرت (توان) متناسب با هر ماده غذایی، می توانید به دفترچه محصول مراجعه کرده و طبق آن انتخاب نمایید. کی از این قابلیت های این مایکروویو، قابلیت Microwave نام دارد که به شما امکان تنظیم دستی قدرت این دستگاه را داده و می توانید غذا هایی که از قبل پخته شده اند را با توان دلخواه در این دستگاه گرم کنید.

به کمک این محصول شما می توانید به 15 برنامه غذایی دسترسی داشته باشید. بنابراین حتی اگر یک آشپز مبتدی هم باشید، به راحتی می توانید به پخت غذا های ساده به صورت سریع بپردازید. علاوه بر پخت و پز و گرم کردن غذا، شما می توانید مواد غذایی منجمد خود را به راحتی یخ زدایی یا Defrost کنید و به آشپزی کردن سرعت بیشتری ببخشید. شما به کمک این محصول می توانید غذا های ساده ای همچون پاستا، برنج، سبزیجات و… را بپزید. همچنین می توانید از آن برای گرم کردن انواع مواد غذایی مانند سوپ، نوشیدنی و… بهره ببرید. یکی از قابلیت های جذاب این محصول قابلیت Keep Warm است تا در صورتی که غذا را زود تر از زمان سرو آن درست کرده اید، بتوانید برای مدت طولانی بدون اینکه غذا خشک و یا سوخته شود، آن را گرم نگه دارید. بدنه مایکروویو فر سولوی سامسونگ NQ5B4513GBS نقره ای رنگ و از جنس استیل ضد زنگ می باشد و ظاهری بسیار شیک دارد. درب این محصول شیشه 3 لایه مشکی رنگ است و بر خلاف اکثر مایکروویو های موجود در بازار، به سمت پایین باز می شود. به همراه مایکروویو فر معرفی شده، یک سینی سرامیکی نیز در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید خوراکی هایتان را داخل آن قرار داده و گرم نمایید. 

MG402MA

مایکروویو سامسونگ MG402MADXB

مایکروویو ال جی MG402

مایکروویو سامسونگ مدل MG402MADXBB یکی از بهترین مایکروویوهای شرکت سامسونگ است که با مونتاژ کشور مالزی تولید شده است و دارای ظرفیت 40 لیتر و حداکثر قدرت و توان 950 وات می باشد. این مدل مایکروویو با توجه به ابعاد و اندازه ی نه چندان بزرگ 459×313×555 میلی متر و وزن 19 کیلوگرم، توانایی انجام کارهای عظیمی همچون طبخ غذا گرفته تا یخ زدایی و پخت انواع مواد غذایی را دارد. علاوه بر اندازه خارجی دستگاه ظرفیت داخلی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، محفظه ی داخلی مایکروویو مدل 402 سامسونگ با گنجایش 40 لیتر از جنس سرامیک ارائه شده است پس با توجه به این میزان ظرفیت حجم مناسبی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. از طرفی دیگر طراحی آینه ای و چشم گیر این مدل مایکروویو نمای بسیار لوکس را به فضایی آشپزخانه های شما می بخشد. قابل ذکر است که این دستگاه به صورت روکار قابل نصب است. 

تولیدکنندگان مایکروویو و محصولات مشابه آن سعی نموده اند تا دست آوردهای خود را هر چه بیشتر به کاربرد اجاق گازها شبیه سازی کنند، پس با به کارگیری قابلیت گریل کردن توانسته اند تا حدی این هدف را محقق نمایند. به لطف این قابلیت می توانید در پایان کار پخت و پز، با استفاده از گرمای مستقیم غذاهایتان را برشته تر کنید. از دیگر قابلیت های برجسته ی مایکروویو 402 سامسونگ دارای حالت Eco Mode که با فعال کردن آن در حالت آماده به کار انرژی بیشتری را ذخیره می کند و تا 40% در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. شایان ذکر است که این مایکروویو مجهز به سیستم توزیع سه گانه است که قادر است هر نوع غذایی را از درست کردن پیتزا گرفته تا گرم کردن شیر را به بهترین نحوه آماده کند.

MG40J5133

مایکروویو سامسونگ MG40J5133

ماکروویو سامسونگ MG40J5133

مایکروویو سامسونگ MG40J5133 یا 5133  یکی از مایکروویو های 2015 شرکت سامسونگ محسوب می شود. این محصول با مونتاژ کشور مالزی وارد کشور ما شده است. این مایکروویو دارای ظرفیت 40 لیتر و حداکثر توان و قدرت 900 وات می باشد. محصول مورد بررسی دارای المنت های گریل نیز می باشد که می تواند با ایجاد حرارت از بالا، مواد غذایی را بپزد و یا سطح آن ها را طلایی و برشته کند. شما همچنین می توانید از امواج مایکروویو و المنت های گریل به صورت ترکیبی برای پخت هر چه بهتر غذا نیز استفاده کنید. نوع نصب مایکروویو سامسونگ 5133 به صورت روکار است و می توانید به راحتی آن را بر روی میز و یا کانتر خود قرار دهید. مایکروویو روکار سامسونگ MG40J5133AT دارای 13 حالت عملکرد متفاوت می باشد که پختن و گرم کردن هر نوع غذایی را ممکن می کند. این مایکروفر مجهز به حالت Auto Cook نیز بوده که به شما امکان پخت غذا در 6 حالت مختلف را می دهد.  این مایکروویو مجهز به حالت Grill Combination بوده و به کمک آن می توانید برای پخت غذا هم از المنت های گریل و هم از امواج مایکروویو به صورت ترکیبی استفاده نمایید تا پخت به صورت کامل صورت گیرد.

می توانید برای زمان هایی که برای آشپزی کردن عجله دارید و مواد اولیه تان یخ زده هستند، از حالت Auto Power Defrost استفاده کرده و گوشت، مرغ و سبزیجات تان را بدون پخته شدن و به سرعت یخ زدایی نمایید. اگر می خواهید غذا های از پیش پخته شده خود را گرم کنید، می توانید از حالت Auto Reheat استفاده نموده و این کار را به راحتی انجام دهید. بعد از اتمام پخت و پز خود نیز از حالت Deodorisation استفاده نموده و با این کار بوی غذا را از داخل محفظه مایکروویو زدوده و از بو گرفتن بقیه غذا ها جلوگیری کنید. روی این محصول دکمه های عددی قرار داده شده اند که به شما این امکان را می دهد که از طریق کد های مربوط به هر غذا و برنامه، آن را انتخاب کنید و همچنین برخی اطلاعات مربوط به زمان پخت و دما را از طریق آن تنظیم کنید. این مایکروویو مجهز به قابلیت Cooling Fan می باشد که وظیفه خارج کردن هوای گرم داخل محفظه را پس از اتمام پخت و پز بر عهده دارد و از این طریق داخل آن را خنک می کنند. همچنین این محصول دارای بدنه نقره ای رنگ و از جنس استیل ضد زنگ بوده و ظاهری بسیار زیبا و مینیمال دارد. جنس محفظه داخلی آن نیز از سرامیک بوده که از ویژگی های اصلی آن قابلیت تمیز شدن آسان می باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.3]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *