بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک شما یک راه آسان برای حل مشکلات نرم افزاری تلویزیونتان و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن است. از بروزرسانی سیستم عامل‌ها برای حل مشکلات کشف شده آن‌ها و همچنین اضافه کردن قابلیت‌ها استفاده می‌شود (قبول کردن یا خوانده شدن انواع بیشتری از فایل‌ها و دستگاه‌های متصل به تلویزیون) این بروزرسانی‌ها توسط شرکت تولیدکننده منتشر می‌شود و ممکن است برای یک مدل خاص هیچ وقت یک بروزرسانی منتشر نشود. به هر حال اگر یک بروزرسانی سیستم عامل در دسترس باشد، نصب آن 20 دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و انجام این عملیات به یک کارت SD تازه فرمت شده هم نیاز دارد.

سیستم عامل فایرفاکس تلویزیون پاناسونیک

ابتدا تلویزیون پاناسونیک خودتون رو در کادر جستجو در گوشه بالای سمت راست صفحه وب وارد کنید و سپس دکمه ENTER را فشار بدهید و پس از آن یک صفحه وب، با یک لیست از نتایج جستجوی مربوط به درخواست شما ظاهر می‌شود.

  • روی دکمه Get support، در پایین و سمت راست مدل خاص تلویزیون پاناسونیک خودتان کلیک کنید و حالا یک صفحه اطلاعات برای تلویزیون پاناسونیک خاص شما ظاهر می‌شود.
  • حالا گزینه Driver Downloads را در زیر تلویزیونتان اگر وجود داره انتخاب کنید و اگر این صفحه در بخش اطلاعات تلویزیون شما وجود نداشته باشد احتمال دارد که بروزرسانی سیستم عامل برای مدل تلویزیون شما وجود نداشته باشد.
  • حالا روی گزینه Download که در زیر جزئیات سیستم عامل که در فایل ذخیره شده در کامپیوترتان هست، کلیک کنید.
  • حالا یک کارت SD (یک فلش) تازه فرمت شده به کارت خوان SD روی کامپیوترتان وصل کنید و اگر کامپیوترتان کارت خوان SD ندارد از طریق یک پورت USB آن را به کامپیوتر وصل کنید.
  • بعد از آن فایل سیستم عامل به روز را روی کارت SD در کامپیوتر دریافت یا DOWNLOAD کنید. توجه داشته باشید که فایل سیستم عامل باید تنها فایل ذخیره شده بر روی کارت SD شما باشد و هیچ فایل دیگری نباید روی آن ذخیره باشد.
  • اکنون تلویزیونتان را روشن کنید و سپس کارت SD را از کامپیوترتان جدا کنید و کارت را در کارت خوان SD موجود در تلویزیون قرار بدهید. سپس یک کادر محاوره‌ای SD DOWNLOAD روی صفحه نمایش تلویزیون شما ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد که تلویزیون شما در حال خواندن اطلاعات بر روی کارت SD است.
  • سپس وقتی که تلویزیون اطلاعات داخل SD کارت رو شناسایی کرد، تشخیص می‎‌دهد که یک فایل به‌روز از سیستم عامل تلویزیون شما در دسترس است. برای دریافت آن توسط تلویزیون دکمه OK را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
  • سپس دکمه YES را فشار دهید و دوباره دکمه OK را برای تایید شروع دریافت فایل سیستم عامل از کارت SD بر روی تلویزیون انتخاب کنید. پس از آن در یک کادر محاوره‌ای در SD کارت، پیام دانلود DOWNLOAD ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد، سیستم شما در حال ارتقاء است و سپس یک نوار پیشرفت برای نمایش وضعیت ارتقاء نشان داده می‌شود.
  • پس از اینکه بروزرسانی به 100 درصد رسید می‌توانید کارت SD را از تلویزیون پاناسونیک جدا کنید و سپس دکمه POWER رو برای تایید، پایین نگه دارین و یا تا زمانی که تلویزیون راه اندازی مجدد می‌شود آن را نگه دارید. زمانی که نیرو به تلویزیون شما برمی‌گردد یک پیام روی صفحه ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید تلویزیونتان آماده‌سازی شده است و این پیام باید برای زمانی بیشتر از پنج دقیقه نمایش داده شود که پس از اتمام فرایند بروزرسانی و نصب سیستم عامل حذف می‌شود. حالا تلویزیون شما باید یک بار دیگر Restart (راه اندازی مجدد) شود و پس از آن تلویزیون شما می‌تواند عملیات عادی خودش را از سر بگیرد و شما می‌توانید با آن به طور عادی کار کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

حتما ببینید

اندروید تی وی

اندروید تی وی چیست ؟

اندروید تی وی  اندروید تی وی قادر به انجام چه کارهایی می باشد؟ آیا واقعاً ارزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *