بهترین مارک کولر گازی‌ در سال 1402

بهترین مارک کولر گازی‌

در عرصه رقابت شرکت‌ها سعی می‌کنند هر ساله تکنولوژی‌های جدیدی را به مشتریان ارائه دهند. کولر گازی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر ساله مدل‌های جدید نسبت به مدل‌های قدیمی پپیشرفت‌هایی دارند. این کولرهای گازی با استفاده از تکنولوژی جدید به مطبوع شدن هوا کمک می‌کنند. اما سوال این است که کدام برند کولر گازی عملکرد بهتری دارد. ما در این مطلب از سلام‌ بابا بهترین برند کولر گازی‌ و همچنین بهترین مدل های بازار ایران را در آخر معرفی می‌کنیم تا به شما در تصمیم ‌گیری کمک کنیم، پس اگر قصد خرید کولر گازی جدید را دارید تا آخر این مطلب را بخوانید.

نکته : توجه داشته باشید که قبل از انتخاب بهترین برند کولر گازی‌ باید مدل کولر و ظرفیتی که برای متراژ مکان شما لازم است را مشخص کنید.

انواع کولر گازی اسپلیت

کولرهای گازی موجود در بازار در مدل‌های متفاوت دیده می‌شوند که یکی از آن ها اسپلیت است. کولرهای گازی اسپیلت یا دو تکه جدیدترین نسل سیستم های تهویه مطبوع محسوب می‌شوند. که کولرهای اسپلیت هم مدل‌های مختلفی دارد (اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت، اسپلیت ایستاده، اسپلیت سقفی و اسپلیت کاستی) که مشخصه بارز همه آنها ساختار دو تکه است. این کولرها یک یا بیشتر از دو قسمت دارند و به هنگام نصب یک یا چند قسمت در درون ساختمان و یک قسمت بیرون از ساختمان قرار می‌گیرد. کولرهای گازی اسپلیت در دو مدل هستند، یک مدل تنها هوا را سرد می‌کند اما مدل دیگر سرمایشی و گرمایشی است و از آن می‌توان در زمستان هم برای گرم کردن خانه استفاده کرد.

برآورد ظرفیت کولر گازی

اولین گام برای انتخاب محصول و قبل از انتخاب بهترین برند کولر گازی‌، تعیین ظرفیت متناسب کولر گازی برای منزل، محیط کار یا هر مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید، است. شما هنگام خرید کولر گازی با اعدادی چون 9000، 12000 یا بالاتر روبه رو می شوید و احتمالا از خودتان می‌پرسید این اعداد چیست؟
به طور کلی میزان سرمادهی کولر با معیار Btu به انگلیسی british termal units مشخص می‌شود. Btu بالاتر به معنی میزان سرمادهی بیشتر در واحد زمان است نه اینکه این کولر خنک تر است. پس این اعداد در واقع همان توان سرماسازی در واحد زمان است و هرچه این اعداد بزرگتر باشد،‌ قیمت کولر گازی مورد نظر هم بیشتر خواهد بود. بنابراین ظرفیت خنک‌ کنندگی یا گرمادهی کولرهای دوکاره را می‌توانید روی برچسب پشت کولر ببینید.

برای انتخاب کولر مناسب اینگونه عمل کنید : اگه محل مورد نظر شما در طبقات میانی ساختمان قرار دارد و اطراف آن پوشیده است، به ازای هر مترمربع بنا 400 تا 600 Btu در نظر بگیرید و اگر در طبقات بالا هستید، به ازای هر مترمربع 600 تا 800 Btu محاسبه کنید. و اگر محل شما آفتاب گیر است، 10 درصد به میزان محاسبات اضافه کنید و اگر آفتاب‌گیر نیست 10 درصد کم کنید، اما اگر قرار است کولر گازی را در آشپزخانه نصب کنید، همان شرایط آفتاب‌گیر را اعمال کنید، یعنی 10 درصد بیشتر در نظر بگیرید.

معرفی بهترین برند کولر گازی‌

بهترین برند کولر گازی‌: مهم‌ترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید دچار شک می‌کند این است که از میان ده‌ها مارک، کدام یک را انتخاب کنند. ما در این جا تعدادی از بهترین و پر فروش ترین‌ها را معرفی می‌کنیم.

1-کولر گازی جنرال

اسپلیت سرد و گرم جنرال GNR-24SGW یکی از کولر گازی‌های سرد و گرم است که مجهز به دو پنل دو تکه دیواری است و از لحاظ طراحی و کیفیت باید گفت یکی از بهترین مدل های شرکت جنرال است. موتور این کولر گازی‌ها از موتورهای توشیبا و ساخت کشور تایلند است که کیفیت خوب و قیمت مناسبی هم دارند.

GNRR

کولر گازی جنرال شکار GNRR

ویژگی های کلیدی

تولید کننده جنرال 
کشور سازنده تایلند
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000-18000-24000-30000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی یا اسپلیت جنرال شکار GNRR طرح لبخند جزو کولر گازی‌های جنرال شکار می‌باشد. این کولرگازی به صورت تک پنل طراحی شده است و دارای 2 بخش است. این مدل از کولر گازی جنرال دارای ظرفیت‌های 12000 و 18000 و 24000 و 30000 بی تی یو می‌باشد. همچنین دارای کمپرسور روتاری (Rotary) از نوع موتور سبک است بنابراین می‌توانید از آن در اقلیم یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل (T1) بدون مشکل استفاده کنید. این سیستم تهویه مطبوع دیواری دارای گاز از نوع R410A می‌باشد. این محصول مجهز به ریموت کنترل است و به کمک آن می‌توانید کنترل کاملی بر روی کولر داشته باشید. نکته قابل توجه این است که در بسته بندی اسپلیت مذکور 2 ریموت کنترل وجود دارد تا در صورت خراب یا گم شدن بتوانید از دیگری استفاده نمایید. این مدل توانایی پرتاب باد در 4 جهت مختلف (بالا، پایین، راست و چپ) را دارد تا تمام فضای محیط داخلی منزل یا محل کار شما را به صورت یکنواخت سرد یا گرم نماید.

این کولرگازی از نوع سرمایش و گرمایش است و می‌توانید از حالت سرمایش (Cooling) برای سرد کردن محیط و از حالت گرمایش (Heating) برای گرم کردن محیط استفاده کنید. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به قابلیت Quiet اشاره نمود که نویز و سر و صدای کولر را به حداقل می‌رساند تا در محیطی آرام‌تر استراحت نمایید. این کولر گازی قابلیت تایمر (Timer) نیز دارد و شما می‌توانید به کمک آن زمان مشخصی را برای روشن یا خاموش شدن کولر تنظیم کنید. به لطف برخورداری از قابلیت Auto Clean شاهد افزایش طول عمر این مدل هستیم. قابلیت نام برده شده پیش از خاموش شدن کولر به صورت خودکار فعال می شود و با ایجاد گردش هوای سریع، گرد و غبار و رطوبت درون دستگاه را از بین می‌برد تا مانع خوردگی و زنگ زدگی اواپراتور شود.

60000 ایستاده

کولر گازی جنرال ایستاده 60000

کولر گازی جنرال ایستاده 60000

ویژگی های کلیدی

تولید کننده جنرال 
کشور سازنده تایلند
نوع کولر گازی ایستاده
ظرفیت (بی تی یو) 60000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی ایستاده جنرال با طراحی ایستاده تولید شده که از ظرفیت بسیار بالای 60000 بهره می‌برد. کولر گازی جنرال به دلیل ظرفیت بالایی که برای آن در نظر گرفته شده، به راحتی از پس گرم و خنک کردن عریض‌ترین محیط و مکان‌ها بر می آید. این مدل کولر گازی تا متراژ 190 متر مربع را به راحتی تحت پوشش خود قرار می‌دهد. همچنین قابلیت سرد و گرم، نوع موتور روتاری سنگین، امکان تنظیم سرعت فن، گاز مبرد R22 و تایمر خواب برای کولر گازی ایستاده جنرال 60000 تعریف شده اند.

کولر گازی ایستاده سرد و گرم جنرال به کمپرسور روتاری مجهز می‌باشد. این موتور حتی در ساکت ترین لحظات شب نیز به خوبی عمل می‌کند، چرا که با میزان نویز بسیار پایین همراه است. میزان انرژی هدر رونده پایین نیز مورد دیگری است که موتور روتاری کولر گازی جنرال را محبوب کرده، چرا که اگر بخواهید به صورت مداوم از کولرگازی استفاده کنید، با میزان مصرف کم انرژی رو به رو خواهید شد. کولر گازی ایستاده جنرال از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می‌گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می‌توانید آن را در هر جایی قرار دهید. وجود پره برای این کولر گازی از چهار جهت راست، چپ(افقی)، بالا و پایین(عمودی) به کاربر این اجازه را می‌دهد تا با هر زاویه ای جهتِ باد را تنظیم کند.

2-کولر گازی ال جی 

ال جی از دیگر برندهای بسیار موفق و خوب کولر گازی است. این شرکت در تولید محصولات الکتریکی قوی و با کیفیت، سابقه طولانی دارد. کولرهای سرد و گرم ال جی، قابلیت استفاده از برق تک فاز با نصب 2 الی 4 پنل به یک دستگاه خارجی را دارند. نصب اسپلیت‌های ال جی بسیار آسان و سریع انجام می‌شود و یک انتخاب مطمئن است.

AP-W36GT3S1

کولر گازی ال جی AP-W36GT3S1

کولر-گازی-ال-جی-AP-W36GT3S1

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2019
تولید کننده ال جی
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی ایستاده
ظرفیت (بی تی یو) 36000
نوع کمپرسور روتاری دوقلو (Twin Rotary)

کولر گازی ال جی AP-W36GT3S1 یکی از کولر گازی‌های 2019 ال جی محسوب می‌شود. این کولر گازی تک پنل است و به صورت ایستاده می‌باشد و برای محیط‌های بزرگ مانند سالن‌ها و اداره‌ها و همچنین خانه‌های بزرگ کاملا مناسب است همچنین برای مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیر (T3) و معتدل (T1) مناسب می‌باشد. از دو واحد یکی یونیت داخلی ایستاده مدل APNW36GT3S1 و دیگری یونیت خارجی مدل APUW36GT3S1 تشکیل شده است. این کولر گازی عملکرد سرمایش و گرمایش دارد و شما هم در زمستان و هم در تابستان می‌توانید از آن استفاده کنید. 

 از ظرفیت 36000 بی تی یو یا به اصطلاح 3 تن برخوردار است و به راحتی محیط های بزرگ را سرد یا گرم می‌کند. یونیت داخلی این کولر گازی دارای نمایشگر سگمنتی است و اطلاعات مورد نیاز را نمایش می‌دهد. همچنین دارای دکمه‌های کنترلی مورد نیاز برای تنظیم دما و تغییر حالت آن نیز می‌باشد. این کولر گازی از حداکثر قدرت پرتاب باد تا 20 متر برخوردار است و به راحتی محیط‌های بزرگ را سرد یا گرم می‌کند. این کولر گازی از تکنولوژی اینورتر (Inverter) برای کاهش مصرف انرژی برخوردار است.

ART

کولر گازی ال جی ART

کولر گازی ال جی ART

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2019
تولید کننده ال جی
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 18000-24000
نوع کمپرسور دوال اینورتر (DUAL Inverter)

کولر گازی ال جی ART جزو کولر گازی‌های 2019 و سری Art Cool ال جی می‌باشد. این کولر گازی دارای ظرفیت‌های بی تی یو مختلفی است که بر اساس آن نام مدلهایش فرق می‌کند. مدل ART-19K ظرفیت 18000 و مدل ART-26K از ظرفیت بی تی یو 24000 برخوردار است. این کولر گازی با برخورداری از کمپرسور دوال اینورتر (Dual Inverter) علاوه بر مصرف انرژی و صدای کم، بازدهی و طول عمر بالایی دارد. این محصول در مقایسه با کولر گازی‌های معمولی ال جی (بدون اینورتر) می‌تواند تا 65% انرژی کمتر و 60% سرمایش سریع تر را به شما ارائه دهد که عالی است. این مدل دارای ظرفیت گاز 1400 گرم می‌باشد و الجی از گاز R410A در آن استفاده کرده است. 

این مدل تکنولوژی Plasmaster Ionizer+ و فیلتر تصفیه هوای داخلی نیز دارد که می تواند تا 99% باکتری ها و بوی بد در هوای خروجی را از بین ببرد. به کمک قابلیت Jet Cool در این کولر می‌توانید در فصل‌های گرم مانند تابستان، اتاق یا خانه خود را سریع تر سرد نمایید. همچنین به لطف قابلیت Sleep Mode دما، جهت و سرعت پرتاب باد در مدت زمان تعیین شده توسط شما به صورت خودکار تنظیم می‌شود تا محیطی با دمای مناسب برای خوابیدن شما فراهم شود. این محصول دارای قابلیت زمان بندی (Timer) است و با استفاده از آن می‌توانید کولر را در زمان خاصی روشن یا خاموش نمایید. یکی دیگر از قابلیتهای این محصول امکان پرتاب باد در 4 جهت مختلف برای سرد یا گرم کردن یکنواخت و سریع تر تمام فضای اتاق است.

ARTU

کولر گازی ال جی ARTU26T4

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2023
تولید کننده ال جی
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 18000-24000
نوع کمپرسور دوال اینورتر (DUAL Inverter)

کولر گازی ال جی ARTU26T4 جزو کولر گازی‌های سری دوال کول (Dual Cool) و محصول جدید سال 2023 می‌باشد. این محصول با مونتاژ کشور تایلند وارد بازار ایران شده است. اسپلیت دیواری فوق مشابه دیگر کولر گازی‌ها از دو یونیت داخلی یا همان پنل دیواری با مدل ARTN26T4 (S4NW24K2RLC) و یونیت خارجی با مدل ARTU26T4 (S4UW24K2RLC) تشکیل شده است و دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی است، بنابراین این محصول یک کولر گازی چهار فصل می‌باشد. این کولر گازی دارای دو ظرفیت 24000 می‌باشد که در بازار با ظرفیت 26000 نیز شناخته می‌شوند، همچنین این مدل یک ظرفیت 18000 نیز دارد که در بازار با ظرفیت 19000 نیز شناخته شده است. این کولر گازی دارای کلاس آب و هوایی T3 می‌باشد که برای مناطق گرمسیر (T3) و معتدل (T1) مناسب است و در بازار به عنوان کولر گازی موتور سنگین هم شناخته می‌شود. این کمپرسور با موتور چرخشی دوگانه با سرعت متغییر دارای فرکانس چرخشی وسیع‌تری است که در مصرف انرژی و محدوده سرعت بالاتر نسبت به کمپرسورهای معمولی صرفه‌جویی می‌کند.

کولر گازی ال جی ARTU دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی می‌باشد و فضای خانه شما را بسیار جذاب و زیبا می‌کند. شیشه آینه‌ای در جلوی محصول محیط اطراف را برای تاکید بر فضای داخلی و یکپارچگی منعکس می‌کند و زیبایی بی انتها را از طریق صفحه شیشه‌ای ارائه می‌دهد. با این سبک از طراحی و رنگ مشکی جذاب نگاه تمام کاربران را به سمت خود متمایل کرده است. به طور کلی این کولر گازی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی است که جریان هوایی تازه و دلپذیر را برای منزل یا محل کار شما فراهم می‌کند. 

AMP

کولر گازی ال جی AMP

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2023
تولید کننده ال جی
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000-18000-24000
نوع کمپرسور دوال اینورتر (DUAL Inverter)

کولر گازی ال جی AMP جزو کولر گازی‌های Dual Cool ال جی 2023 می‌باشد و با مونتاژ کشور تایلند وارد بازار ما شده است. این کولر‌ گازی دارای سه ظرفیت 12 و 18 و 24 هزار است و با نام های AMPU13T4 و AMPU19T4 و AMPU26T4 شناخته می‌شوند. این محصول دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است بنابراین می‌توان گفت که یک محصول چهار فصل است. نصب این نوع کولر گازی در همه شرایط و هر محیطی بسیار آسان است و با نصب آسان آن هم صرف زمان و هم زحمت نیروی انسانی کم خواهد شد. کمپرسور دستگاه های تهویه هوای معمولی برای تنظیم دما خاموش و روشن می‌شوند که از این طریق انرژی زیادی مصرف می‌کنند اما Dual Inverter Compressor به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای مورد نظر همیشه یکسان باقی بماند در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و خنک کنندگی بیشتر می‌شود. موتور این دستگاه از نوع تروپیکال T3 است و برای اقلیم و یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیر (T3) و معتدل (T1) بسیار مناسب است. 

از جمله لوازم جانبی کولر گازی سرمایشی گرمایشی ال جی مدل AMP یک ریموت کنترل می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. بر روی ریموت کنترل این محصول دکمه‌هایی قرار دارند که هر کدام کارایی و عملکرد متفاوتی را به اجرا می‌گذارند و در استفاده راحت‌تر و آسان‌تر از کولر گازی به شما کمک می‌کنند. این کولر گازی از فناوری ThinQ و ویژگی Wi-Fi نیز پشتیبانی می‌کند که از طریق آن‌ها و با استفاده از گوشی موبایل خود می‌توانید کولر گازی را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. فناوری ICA(I control Ampere) نیز توانایی تنظیم آمپر برق در سطح‌های مختلف را دارد. هدف استفاده از این ویژگی این است که در زمان‌هایی که ولتاژ برق ناپایدار است بتوان آمپر مصرفی را در کمترین حالت قرار داد. از فناوری بسیار کاربردی Smart Diagnos نیز می‌توانید نواقص و مشکلات موجود در کولر گازی را شناسایی کنید و در جهت رفع آن راه حل‌های مناسب را بیابید.

BMP

کولر گازی ال جی BMP

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2019
تولید کننده ال جی
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 18000-24000
نوع کمپرسور دوال اینورتر (DUAL Inverter)

کولر گازی ال جی BMP جزو کولر گازی‌های Dual Cool ال جی 2019 می‌باشد و برای استفاده در اقلیم یا منطقه جغرافیایی معتدل و گرمسیری (T1 و T3) مناسب است. این کولر گازی دارای ظرفیت‌های بی تی یو مختلفی است که بر اساس ظرفیت نام مدلهای آن فرق می‌کند. مدل BMP-19K ظرفیت 18000 و مدل BMP-26K از ظرفیت بی تی یو 24000 برخوردار است. این محصول دارای ظرفیت گاز 1400 گرم می‌باشد و الجی از گاز R410A در آن استفاده کرده است. مجهز به کمپرسور دوال اینورتر (DUAL Inverter) است و برای استفاده در محیط‌هایی با دمای بالا (حداکثر 65 درجه سانتی گراد) نیز مناسب می‌باشد. سیستم تهویه مطبوع دیواری پیش روی شما به لطف برخورداری از کمپرسور اینورتر دوگانه علاوه بر مصرف انرژی و صدای کم، بازدهی و طول عمر بالایی هم دارد. 

قابلیت پرتاب باد در 4 جهت (بالا، پایین، چپ و راست) را دارد. همچنین شما می توانید به دلخواه خود نیز جهت باد را تنظیم نمایید. کولر مذکور دارای حالت‌های عملکرد مختلفی است. حالت Cooling برای ایجاد سرما و حالت Heating نیز برای ایجاد گرما یا حالت بخاری می‌باشد. این محصول دارای قابلیت زمان بندی (Timer) است و با استفاده از آن می‌توانید زمانی را برای روشن و خاموش شدن کولر تنظیم کنید. از دیگر قابلیت‌های کولر گازی مذکور می‌توان به قابلیت Auto Clean اشاره کرد که رطوبت باقیمانده در اواپراتور را از بین می‌برد تا از مانع رشد باکتری و زنگ زدگی آن شود. این مدل قابلیت Energy Efficient Control دارد و می‌توانید مصرف انرژی آن را در 4 سطح مختلف کنترل و تنظیم نمایید. 

IQA

کولر گازی ال جی IQA

کولر گازی ال جی IQA

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2021
تولید کننده ال جی
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000-18000-24000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی ال جی IQA جزو کولر گازی‌های 2021 ال جی می‌باشد و برای استفاده در مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیر (T3) کاملا مناسب است. این کولر گازی دارای ظرفیتهای بی تی یو مختلفی است که بر اساس ظرفیت، نامِ مدلهای آن فرق می‌کند. مدل IQA12K ظرفیت 12000 و مدل IQA18K ظرفیت 18000 و مدل IQA24K از ظرفیت بی تی یو 24000 برخوردار است. کولر گازی مذکور مجهز به گاز R410A با ظرفیت 1030 گرم می‌باشد. سیستم تهویه مطبوع دیواری پیش روی شما کندانسوری با پره طلایی (Gold Fin) دارد که با مقاومت در برابر زنگ زدگی باعث افزایش طول عمر آن شده است.

کولر گازی سرمایش و گرمایش ال جی IQA می تواند باد را در 4 جهت مختلف پرتاب کند. پره های پرتاب باد در این مدل به صورت خودکار حرکت می‌کنند البته شما می‌توانید به کمک ریموت کنترل، پره ها را در جهت خاصی ثابت نگه دارید. همان طور که گفته شد کولر پیش روی شما از نوع سرمایش و گرمایش است به همین دلیل نیز حالت‌های عملکرد Cooling و Heating برای سرد و گرم کردن محیط را داراست. حالت Fast Cooling در واقع برای سرد کردن سریع و حالت Fast Heating نیز برای گرم کردن سریع اتاق یا سالن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به لطف قابلیت Auto Restart در این مدل هنگام روشن بودن کولر و قطع و وصل شدن برق، کولر راه اندازی مجدد شده و به صورت خودکار روشن می‌شود پس نیازی به روشن نمودن کولر به صورت دستی نیست.

3-کولر گازی سامسونگ

این شرکت با ارائه محصولات ارزان قیمت، با کیفیت و بی نقص، رقابت بزرگی را در تولید کولر گازی راه انداخته است. کولرهای گازی سامسونگ دارای کمپرسور اینورتر هوشمند بوده و مصرف برق بسیار پایینی هم دارند و عمدتا از نوع روتاری و اسکرول هستند که این برند را به یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران تبدیل کرده است و واقعا در بین مردم قابل اعتماد است. سامسونگ به زیبایی کولر گازی هم اهمیت می دهد و پنل های زیبا و منحصر به فردی را به بازار عرضه کرده است. 

 

AR12TQHQGWK

کولر گازی سامسونگ AR12TQHQGWK

کولر گازی سامسونگ AR12TQHQGWK

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
تولید کننده سامسونگ
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی سامسونگ AR12TQHQGWK  یکی از کولر گازی‌های شرکت سامسونگ است که در سال 2020 معرفی و تولید شده است. این محصول با مونتاژ کشور چین تولید و وارد بازار ایران شده است. این کولر گازی سامسونگ دارای یونیت داخلی یا پنل دیواری مدل (AR12TQHQGWKNIQ) و یونیت خارجی مدل (AR12TQHQGWKXIQ) است. کولر مذکور ظرفیت 12 هزار بی تی یو (Btu) دارد که در واقع برابر با 1 تن می‌باشد. این مدل برای استفاده در محیط‌های کوچک و متوسط پاسخگوی نیاز کاربران است. کولر گازی 12000 سامسونگ AR12TQHQGWK برای استفاده در مناطق جغرافیایی یا اقلیم با آب و هوای گرمسیر (T3) کاملا مناسب می‌باشد. سیستم تهویه مطبوع دیواری پیش روی شما از نوع کولر‌های سرمایشی و گرمایشی است و قابلیت سرد و گرم کردن محیط را دارد. در نتیجه شما می توانید در فصل‌های سرد و گرم سال به راحتی از آن استفاده کنید. این مدل توانایی پرتاب باد به در 4 جهت مختلف (بالا، پایین، چپ و راست) را دارد. کنترل پرتاب باد در جهت چپ و راست به صورت دستی توسط کاربر تنظیم و در جهت بالا و پایین به صورت خودکار انجام می‌شود. همچنین با استفاده از قابلیت 2-Way Auto Swing نیز می‌توانید کنترل جهت باد را بر عهده کولر قرار دهید تا با تنظیم خودکار جهت پرتاب باد، محیط را به صورت یکنواخت سرد یا گرم نماید.

طراحی پنل داخلی آن ساده است و به خوبی با هر محیطی هماهنگ می‌شود. در جلوی پنل داخلی آن یک صفحه نمایش سگمنتی 2 کاراکتری برای نمایش اطلاعاتی مثل میزان دمای داخل اتاق وجود دارد. البته شما می‌توانید به دلخواه خود صفحه نمایش مذکور را خاموش یا روشن نمایید. در بالای پنل داخلی نیز فیلتر هوای ورودی HD Filter قرار داده شده است.

AR24ASFYGWK

کولر گازی سامسونگ AR24ASFYGWK

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2021
تولید کننده سامسونگ
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 24000
نوع کمپرسور دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)

کولر گازی سامسونگ AR24ASFYGWK یکی از کولر گازی‌های 2021 و سری AR9500T سامسونگ است. اسپلیت سامسونگ AR24ASFYGWK در حال حاضر با مونتاژ تایلند وارد بازار کشور ما شده است. این محصول دارای یونیت داخلی و یونیت خارجی است که یونیت داخلی مدل AR24ASFYGWKN (AR24ASFYGWKNIQ) و یونیت خارجی مدل AR24ASFYGWKX (AR24ASFYGWKXIQ) می‌باشد. این مدل ظرفیت 24 هزار بی تی یو (BTU) دارد که در واقع برابر با 2 تن (Ton) است. سیستم تهویه مطبوع دیواری پیش روی شما با توجه به ظرفیتی که دارد برای محیط های متوسط و نه چندان بزرگ کاملا مناسب می باشد. کولر گازی 24000 سامسونگ AR24ASFYGWK برای استفاده در اقلیم یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل (T1) و گرمسیر (T3) گزینه کاملا مناسبی است. به گفته سامسونگ، این کولر گازی با توجه به حالت عملکردی که انتخاب شده می‌تواند در محیط‌هایی با محدوده دمایی -15 درجه سانتی گراد تا 52 درجه سانتی گراد بدون افت کارایی و بازدهی کار کند. 

کولر گازی دیواری سامسونگ AR24ASFYGWK رنگ سفید طراحی ساده و زیبایی دارد به طوری که به خوبی با هر محیطی هماهنگ می‌شود. یونیت داخلی این محصول مجهز به یک پنل مشکی رنگ است. در این پنل، صفحه نمایش سگمنتی 2 کاراکتری وجود دارد که از طریق آن اطلاعات مفیدی به کاربر نمایش داده می شود. علاوه بر آن، در این پنل مشکی رنگ چند نشانگر نیز برای نمایش وضعیت وای فای (Wi-Fi)، تایمر (Timer) و … تعبیه شده است. همچنین شما می‌توانید به دلخواه خود صفحه نمایش این کولر گازی را خاموش یا روشن نمایید. در قسمت بالای پنل داخلی نیز شاهد فیلتر هوای ورودی Easy Filter Plus هستیم که قابلیت ضد باکتری دارد تا از ورود باکتری ها و گرد و غبار تا حد زیادی جلوگیری کند. به گفته سامسونگ این فیلتر قابلیت شستشو دارد که در زمان نیاز به شستشو، توسط نشانگر به کاربر اعلام می‌شود.

AR24NSFHEWK

کولر گازی سامسونگ AR24NSFHEWK

کولر گازی سامسونگ AR24NSFHEWK

ویژگی های کلیدی

تولید کننده سامسونگ
کشور سازنده کره
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 24000
نوع کمپرسور دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)

کولر گازی 24000 سامسونگ مدل AR24NSFHEWKN یکی از بهترین محصولات کمپانی سامسونگ با طراحی دیواری و  ظرفیت 24000 می‌باشد. گاز R410A، موتور اینورتر دیجیتال T3 و T1، ظرفیت گرمایشی و سرمایشی، پرتاب باد از چهار طرف و فیلتر ضد باکتری از دیگر قابلیت‌های این کولر گازی به شمار می‌رود. فناوری اینورتر، کنترل دستگاه از طریق گوشی و حالت خواب از دیگر ویژگی‌های این کولر گازی 24000 به حساب می‌آیند. کولر گازی سامسونگ 24000 اینورتر دار با داشتن رنگ زیبای سفید و دکور ساده نمایی شیک و دلنشین به خانه می‌‌بخشد. همانطور که می‌دانید امروزه با وجود کولرهای گازی کولرهای آبی طرفداران کم‌تری دارد و با راحتی و زیبایی کولر گازی افراد خرید این محصول را ترجیح می‌دهند. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی مناسب برای فصل گرما و سرما بوده و در هر فصلی می‌توانید محیط را گرم یا خنک کنید. گاز کم مصرف R410A و موتور اینورتر دیجیتال T3 و T1 باعث شده در لیست خوش فروش‌های سامسونگ قرار گیرد. قطعات تولید شده بر روی این دستگاه بسیار با کیفیت می‌باشد، این کیفیت و استحکام بالا باعث شده هنگام روشن کردن کولر گازی هیچ صدایی خارج نشود و محیطی آرام در اختیار داشته باشید. این کولر گازی سامسونگ از نوع آب و هوای T3 و T1 بهره می‌برد تا با شرایط آب و هوای معتدل و گرم به راحتی بتوانند از قابلیت‌های آن بهره ببرند. این کولر گازی از طراحی بسیار زیبا با رنگ سفید تولید شده و نمایی زیبا به هر خانه‌ای می‌بخشد. 

4-کولر گازی گری

گری یک کمپانی چینی است که از تخصصی ترین تولید گنندگان سیستم تهویه هوا است. کولرهای گازی گری تنوع بالایی دارند و در مدل‌های اسپلیت دیواری، پنجره‌ای و ایستاده وجود دارند. اما اسپلیت‌های دیواری به سه مدل اینوتر، گرید A و B تقسیم می‌شوند. این کولرها دارای قابلیت حفظ دما در شرایط محیطی، اپراتورهای ضدباکتری و فیلتر الکترواستاتیک هستند.

GWH

کولر گازی گری GWH

کولر گازی گری GWH

ویژگی های کلیدی

تولید کننده گری
کشور سازنده چین
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000 و 18000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولرگازی گری مدل GWH با نام کامل GWH12QC-K3NNB8B و GWH18QD-K3NNB8B مونتاژ کشور چین است و با دو ظرفیت 12000 و 18000 تولید شده است. دارای طراحی دیواری، موتور روتاری T1، گاز R410A، ظرفیت سرد و گرم، فیلتر تصفیه هوا و صفحه نمایش مخفی می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این کولر گازی گری می‌توان به شروع به کار مجدد بعد از قطعی برق و کنترل دستگاه از طریق گوشی اشاره کرد. این کولر گازی با قابلیت سرد و گرم تولید شده و بهترین گزینه برای مناطق گرم و حاره ای می‌باشد. به جای نمایشگر دیجیتالی، دکمه‌های بزرگ بر روی پنل داخلی این کولر گازی gree، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می‌توانیم آن را ببینیم. کمپرسور در این کولر اسکرول بوده و این گونه کمپرسورها در رده ی کمپرسورهای بزرگ و به اصطلاح سنگین طبقه بندی می‌شوند. طراحی کولر گازی گری کاملاً استاندارد است و به دلیل وجود فیلتر تصفیه هوا برای آن به راحتی هوای موجود را از وجود ریز گرد ها و کثیفی ها در امان می‌دارد. همچنین به کمک تنظیم جریان هوا به صورت خودکار می‌توانید از هر زاویه ای هوایی خنک و یا گرم را در اختیار داشته باشید. طراحی فیلتر کولر گازی گری قابلیت پرتاب باد به چهار صورت را داراست که در فصل تابستان با شدت بسیار بالایی محیط را کاملا خنک خواهد کرد.

امروزه کولر گازی‌های گری بین مردم بسیار محبوب است و هر کسی مطابق نیاز خود اقدام به خرید آن می‌نماید. کولر گازی گری با داشتن دو ظرفیت 12000 و 18000 مناسب برای متراژهای بالای 10 متر  و با طراحی دیواری آن نیز می‌توانید به راحتی محل خود را خنک یا گرم نگه‌دارید. نوع آب و هوایی که برای این کولر تعریف شده‌است T3 می‌باشد و این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا مناطق شرجی مانند شمال کشور و یا مناطق گرمسیری مانند استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و بعضی شهرهای سیستان و بلوچستان زندگی خوشی را در فصل تابستان برایشان رقم بزند. 

5-کولر گازی کریر

شرکت کریر بزرگترین تولیدکننده تأسیسات تهویه مطبوع و سرمایشی-گرمایشی در جهان است. کولر گازی‌های دیواری کریر جدیدترین آپشن‌های روز دنیا را به خود اختصاص داده اند و محیط‌های مورد نظر شما را به خوبی خنک یا گرم می‌کند.

QHA024VSL

کولر گازی کریر QHA024VSL

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2022
تولید کننده carrier
کشور سازنده چین
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000/18000/24000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی کریر QHA محصول سال 2022 شرکت کریر و ساخت کشور چین می‌باشد و در لیست خوش فروش‌ترین کولر گازی‌های موجود در بازار قرار دارد. این محصول از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است که هر کدام طراحی جمع و جور و شیکی را به خود اختصاص داده‌اند. این اسپلیت دیواری با توجه به حالت عملکردی که انتخاب شده می‌تواند در محیط‌هایی با محدوده دمایی 15 درجه سانتی‌گراد تا 52 درجه سانتی‌گراد بدون افت کارایی و بازدهی کار کند. این محصول از هر دو حالت سرمایش و گرمایش پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط اتاق یا سالن استفاده کنید. بازه قابل تنظیم دما در محیط‌های داخلی بین 16 تا 32 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. شرکت کریر در ساخت کولر گازی مدل QHA از کمپرسور روتاری (Rotary) استفاده کرده است. این سری از کمپرسورها حتی در دماهای بالا، عملکرد و راندمان بالایی دارند. از مزایای کمپرسورهای روتاری نسبت به کولرهای معمولی می‌توان به صرفه جویی در مصرف انرژی، سر و صدای کمتر، بازدهی بهتر و طول عمر بیشتر اشاره کرد. در واقع اسپلیت‌هایی که مجهز به این نوع کمپرسور می‌باشند می‌توانند در محیط‌های تا دمای نزدیک 57 درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار بگیرند و کارایی عالی را از خود نشان دهند. شرکت کریر اسپلیت دیواری فوق را به گاز R410A با ظرفیت 1200 گرم مجهز کرده است. گاز R410A در مقایسه با گازهای دیگر کم‌ترین آسیب را به محیط زیست خواهد رساند. این اسپلیت کریر دارای تکنولوژی توزیع هوا در دو جهت Two Direction Airflow می‌باشد بدین معنی که توانایی پرتاب باد در 2 جهت اصلی (بالا، پایین) را دارد و می‌تواند باد را به تمام فضای اتاق یا سالن پرتاب کند و محیطی خنک یا گرم را در اختیار شما قرار دهد.

یک عدد ریموت کنترل همراه کولر گازی سرمایش گرمایش کریر مدل QHA می‌باشد که از طریق آن می‌توانید تنظیمات کولر را از راه دور انجام دهید. به کمک دکمه Mode می‌توانید نحوه عملکرد کولر گازی را تعیین کنید. امکان تنظیم این اسپلیت در 4 حالت وجود دارد که با فشار دادن دکمه مود می‌توانید عملکرد مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین با وجود سیستم عیب یاب هوشمندی که کولر گازی کریر QHA به خود اختصاص داده است شما این امکان را خواهید داشت بتوانید مشکلات دستگاه را در کم‌ترین زمان شناسایی کنید و راهنمایی‌های لازم را جهت رفع آن دریافت نمایید.

QHG024VS

کولر گازی کریر QHG024VS

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2022
تولید کننده carrier
کشور سازنده چین
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000/18000/24000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی کریر QHG محصول سال 2022 شرکت کریر می‌باشد و توانایی این را دارد تا محیطی خنک و یا گرم را برای شما به وجود آورد. این محصول ساخت کشور چین می باشد. این سیستم تهویه هوای کریر شامل دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی می‌باشد. این اسپلیت دیواری کریر از دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی برخوردار است که می‌توانید از حالت سرمایش (Cooling) برای سرد کردن محیط و از حالت گرمایش (Heating) برای گرم کردن محیط استفاده کنید. با توجه به این قضیه می‌توان گفت که این محصول جهت استفاده در تمام فصول سال مناسب است و می‌تواند کارایی عالی را از خود ارائه دهد. امکان تنظیم دمای کولر گازی 24000 و 18000 کریر بین 16 تا 32 درجه سانتی گراد وجود دارد و این امکان برای کولر گازی 18000 بین 15 تا 52 درجه سانتی گراد است. 

کمپرسور روتاری (Rotary) اساسی‌ترین نقش را در کولر گازی دیواری کریر مدل QHG بر عهده دارد. این سری از کمپرسورها توانایی این را دارند که در دماهای بالا، عملکرد و راندمان بالایی را از خود ارائه دهند. در واقع این سری از کمپرسورها در مقایسه با کولرهای معمولی سر و صدای کمتر، بازدهی بهتر و طول عمر بیشتری دارند. می‌توان گفت اسپلیت‌هایی که دارای این نوع کمپرسور می‌باشند می‌توانند در محیط‌های تا دمای نزدیک 60 درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار بگیرند و کارایی عالی را از خود نشان دهند. شرکت کریر اسپلیت دیواری فوق را به گاز R410A با ظرفیت 1450 گرم مجهز کرده است. این گاز عملکرد عالی در جذب و آزاد گردن گرما دارد و نسبت به سایر گازها نقطه جوش پایین‌تری دارد. همچنین این کولر گازی دارای حالت های عملکرد Fan ،Cool ،Heat ،Sleep ،Swing می‌باشد. 

QHG024H

کولر گازی کریر QHG024H

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2022
تولید کننده carrier
کشور سازنده چین
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 12000/18000/24000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی کریر 38QHG024VS جزو اسپلیت‌های دیواری با ظرفیت های 12000، 18000 و 24000 بی تی یو سری QHG معمولی شرکت کریر قرار دارد که در سال 2022 وارد بازار جهانی شده است. این مدل کولر گازی با داشتن سیستم کنترل آمپر توانایی کاهش مصرف برق در حین کار کردن را دارد. این محصول دارای محدوده‌ی آب و هوای T3 است که این قضیه نشانگر این می‌باشد اسپلیت دیواری فوق مناسب مناطق گرم و حاره‌ای است و می‌تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. در ساختار کمپرسور این محصول که از نوع روتاری می باشد، قطعات کمی به کار رفته است و خبری از قطعات اضافی نمی‌باشد همین هم موجب شده است تا نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف انرژی کم‌تری داشته باشد. ضمن اینکه این سری از کمپرسورها در دمای بالای محیط هم می‌توانند به خوبی کار کنند و کارایی خوبی از خود ارائه دهند. از دیگر مزیت‌های این موتور می‌توان به داشتن طول عمر بیشتر و سر و صدای کم‌تر اشاره کرد. 

این مدل کولر گازی دارای قابلیت های بسیار خوبی می باشد که قابلیت Self Clean یکی از ویژگی‌های شاخص و برجسته این اسپلیت دیواری کریر می باشد. این ویژگی نیاز به تمیز کردن دستی محصول را کاهش می‌دهد و از تشکیل شدن باکتری‌ها و ذرات مضر بر روی مبدل حرارتی جلوگیری خواهد کرد در واقع این قابلیت به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر رطوبت‌های موجود در پنل داخلی و هر گونه مواد مضر و گرد و غبار را از کولرگازی خارج می‌کند. این محصول مجهز به فیلترهای پیشرفته هوا یعنی سیستم فیلتراسیون دو لایه( Dual Filter) می‌باشد که در واقع از آن به عنوان سیستم محافظ دوگانه یاد می‌شود. این سیستم جزو ویژگی‌های برتر در این اسپلیت دیواری کریر می‌باشد معمولا در قسمت جلوی کولر قرار دارد و حضورش مواد مضر و تمام ذرات ریز گرد و غبار را از بین می‌برد و باعث حفظ تمیزی هوای خروجی کولر می‌شود. نتیجه اینکه محیطی عاری از باکتری‌ها را با جریان هوایی تمیز و پاکیزه در اختیار شما قرار می‌دهد. 

6-کولر گازی جنرال گلد

شرکت جنرال گلد GENERAL GOLD، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع و انواع کولر گازی اسپلیت، کولر گازی ایستاده، داکت اسپلیت، کولر پرتابل قابل حمل و تلویزیون با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سیاست مشتری مداری و تولید محصولات با کیفیت موفق شده تا همگام با تولید کننده های معتبر جهانی، به بزرگ ترین برند تهویه مطبوع تبدیل شود.

ویتالی

کولر گازی جنرال گلد 30000 ویتالی

کولر گازی جنرال گلد ویتالی 30000

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2022
تولید کننده جنرال 
کشور سازنده چین
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 30000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی جنرال گلد GG-MS30 VITALLY از مدل‌های تازه عرضه شده‌ای است که توسط برند چینی جنرال گلد با ظرفیت بالای 30 هزار و دو چرخه سرمایشی و گرمایشی و به صورت یک اسپلیت تک پنل طراحی شده است. اسپلیت دیواری جنرال گلد ویتالی GG-MS30 از دو بخش یونیت داخلی با مدل GG-MS30 VITALLY و یونیت خارجی با مدل GG-MS30 VITALLY تشکیل شده است. بخش خارجی این کولر گازی مربوط به کمپرسور و یا همان موتور و بخش داخلی آن هم مربوط به پنل دستگاه می‌باشد. این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری (Rotary) می‌باشد.

شرکت جنرال گلد این مدل اسپلیت دیواری را به گاز R410A مجهز کرده است که ظرفیتی معادل 2400 گرم دارد. این گاز عملکرد عالی در جذب و آزاد گردن گرما دارد و نسبت به سایر گازها نقطه جوش پایین‌تری دارد. یک عدد ریموت کنترل همراه با کولر گازی جنرال گلد ویتالی GG-MS30 عرضه شده است که از طریق آن می‌توانید تنظیمات کولر گازی را از راه دور انجام دهید. با استفاده از دکمه ی TEMP می‌توانید تعادل دمای محیط را تنظیم کنید. یعنی اینکه اگر بخواهید دمای اتاق را روی درجه حرارت خاصی تنظیم کنید باید از این دکمه استفاده نمایید. به کمک دکمه ی Timer می‌توانید زمان مشخصی را برای خاموش یا روشن شدن کولر گازی انتخاب نمایید تا به صورت اتوماتیک این کار صورت گیرد. با استفاده از دکمه ی FAN می‌توانید سرعت فن هوادهی پنل داخلی را تغییر دهید. به کمک دکمه‌ی Sleep می‌توانید از امکان خاموش شدن کولر گازی به صورت اتوماتیک بهره مند شوید. دکمه ی Turbo نیز بر روی ریموت کنترل برای زمانی طراحی شده که می‌خواهید کولر گازی شما با بیشترین قدرت کارایی خود را انجام دهد. این اسپلیت توانایی پرتاب باد در دو جهت اصلی (بالا، پایین) را دارد و می‌تواند باد را در فضای اتاق یا سالن پرتاب کند و محیطی خنک یا گرم را در اختیار شما قرار دهد. 

پلاتینیوم

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2022
تولید کننده جنرال 
کشور سازنده چین
نوع کولر گازی اسپلیت تک پنل
ظرفیت (بی تی یو) 9000-12000-18000-24000
نوع کمپرسور روتاری (Rotary)

کولر گازی جنرال گلد یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه و پر فروش کمپانی جنرال گلد است که در سال 2022 با ظرفیت‌های 9000، 12000، 18000 و 24000 تولید شده و به دلیل اینکه هم از ویژگی سرمایشی و هم گرمایشی بهره می‌برد برای تمامی فصول سال مناسب می‌باشد. می‌توانید از حالت سرمایش (Cooling) برای خنک کردن محیط و از حالت گرمایش (Heating) برای گرم کردن محیط در فصل زمستان استفاده کنید. این نوع از کولر گازی از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است که در واقع یونیت داخلی همان پنل دستگاه می‌باشد و بر روی دیوار در محیط داخل خانه نصب می‌شود و یونیت خارجی هم به کمپرسور و یا موتور دستگاه مربوط می‌شود. 

این کولر گازی با برخورداری از کمپرسور روتاری در دسته موتورهای سبک یا موتور T1 قرار گرفته و از نظر قدرت سرمایشی می‌تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای ناحیه ی آب و هوایی معتدل و یا کوهستانی باشد. این کمپرسور روتاری میزان مصرف انرژی برق کمی نسبت به سایر کمپرسورها دارد و از نظر سر و صدا نیز میزان صدای کمی دارد. نوع گاز به کار رفته در این کمپرسور، R410A می‌باشد که کاملا با محیط زیست سازگار می‌باشد و می‌تواند محیط را به دمای مناسب برساند. فاز برق مصرفی این کولر گازی از نوع تک فاز بوده و میزان مصرف برق زیادی ندارد و رتبه مصرف A را از آن خود کرده است. پرتاب باد قوی که این کولر گازی دارد و جهت باد چند طرفه ی آن (بالا، پایین، چپ، راست) یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی و مهم این محصول می‌باشد.

جمع بندی

ما در این مطلب بهترین برند کولر گازی‌، برندهای برتر در بازار ایران را معرفی کردیم و در آخر باید بگوییم که هر کدام از برندهای بالا را انتخاب کنید اگر ویژگی‌های آن با آب و هوای منطقه و متراژ شما همخوانی داشته باشد بهترین انتخاب است و حتما کولرگازی را گارانتی کنید تا برای نصب و نگهداری دچار مشکل نشوید. شرکت‌های خصوصی همه این برندها را گارانتی می‌کنند پس حتما کولری که می‌خرید را گارانتی کنید تا برای نصب و خدمات پس از فروش دچار دردسر نشوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.4]

حتما ببینید

اینورتر چیست

اینورتر چیست و چه کاربردی در کولر گازی دارد؟

اینورتر چیست؟ زمانی که نوبت به سرمایش و گرمایش هوای خانه می‌رسد، هر کسی می‌خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *